Erikas Vardag

Alla inlägg under juni 2008

Av Erika - 24 juni 2008 13:03

Ont i halsen och dåsig, febern kommer väl smygandes. Det är ju typiskt! Ska försöka kurera mig med Te och Alvedon och hålla ut hela arbetsdagen.


Avslutar med ett klokt Citat:

Avsluta varje dag och var färdig med den. Du har gjort vad du har kunnat.

Av Erika - 23 juni 2008 19:55

Blääää, vet inte vad jag ska skriva för jag har inget att skriva om.

Jag var med om något konstigt inatt..eller konstigt kanske är fel ord. Något obehagligt kanske.


Haft en tung dag på jobbet, har inte alls varit mig själv idag.

Bjuder på en bild på mig och Elin från Midsommarafton:

Av Erika - 22 juni 2008 21:00

Ja jäklar vilket Sjöslag det var igår. Och trots att jag hinkade i mig diverse olika alkoholhaltiga drycker igår så har jag mått prima idag :)


Det var otroligt roligt igår iaf och det var ett jäkla drag, precis som det ska vara :)

Av Erika - 21 juni 2008 14:56

Jag hade en fantastisk Midsommar med Bröder+familjer och Pappa+Babbsan. Det var så myyys.


Ikväll är det Viskans Parken som gäller, jävlar vad kul vi ska ha :D

Bilder från igår + ikväll kanske kommer imorgon.

Skål! 

Av Erika - 20 juni 2008 00:15

Några foton från kvällens fotning:


Av Erika - 19 juni 2008 16:55

Snart är det dax för mig och Evis att fotas, oj oj det ska bli såå kul.

Bilderna läggs upp här inom en snar framtid som sagt :)



Hejpa. 

Av Erika - 18 juni 2008 22:20

Meeen roligt att Sverige ligger under med 2-0 :(


Men nu till något som faktiskt är roligt, imorgon efter jobbet ska jag få umgås med min Eva :) *längtar*

Vi ska agera amatör modeller och det ska bli sjukt kul. Så håll utkik efter bilder här imorgon kväll eller på Fredag. 



Nu stänger jag av Tv:n..pallar inte att se mer, Skit match!! 

Av Erika - 18 juni 2008 09:20

Ikväll ska jag äntligen få bort min vidriga utväxt, så jag blir fiin till midsommarhelgen :)


Midsommarafton kommer att spenderas med mina bröder + fam. På dagen ska vi vara på Norra Berget, det är något midsommarfirande där för kidsen.

På kvällen ska vi vara ute på Ön hos Ante & Kakan.

Det ska bli så myys, längtar tills jag får träffa alla mina supersöta syskonbarn, dom är ju de bästa som finns!!



Snart dax för work, börjar 10:25 idag..slutar inte fören 18 :(

Tjaråå! 


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards