Erikas Vardag

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Erika - 6 juni 2008 22:32

Jag minns det som det vore igår. Jag och Fiiee var en sisdär 8-9år och skulle få följa med hennes föräldrar på 40-års kalas. Givetvis ville vi göra ett uppträdande för att förgylla festen lite. Vi låste in oss på mitt flickrum och började öva på både danssteg och sångtext. Vi skulle göra succé!


När vi väl kom på festen så tog scenskräcken över så vi lade vår artistkarriär på hyllan ganska snabbt och intog "grogghörnan" men en av Fiiees släktingar och snapsade ikapp med honom i stället(vi snapsade vatten såklart) Han vart impad över våran snapstalang och då kände vi oss stora!


Tillslut klev vi upp på scen ändå, men inte för att göra vårt uppträdande, utan för att dansa på det lilla staketet som fanns på scen till dansbandsmusiken. Det slutade med att Fiiee rev ner stereon så tystnaden vart total på festen..misslyckat kanske, men vi fångade åt oss uppmärksamhet iaf :P


Man har skapat så fina minnen med sina vänner och just denna händelse kommer alltid att finnas kvar. Du och jag Sofie!!


Det var den här låten vi tänkte uppträda med iaf ;) :



Av Erika - 6 juni 2008 12:51

Junislavar  var som väntat jäkligt rolig.

Det som också var väldigt roligt var att jag var nykter så jag såg allt och hörde allt ;)

Min trogne vapenbroder Styrman  var även hon nykter. Men dock så tror jag att de flesta på festen trodde att jag och Styrman var dyngrak. Vi härjade, dansade, busade och höll låda mer än de flesta andra :P 


Idag så började jag dagen med..att inte vakna upp bakis! ;P Nej men jag tog en morgonprommis i det härliga vädret. Nu ska jag få i mig lite mat sedan ska jag dra ner på stan och mysa runt bara.

Ikväll blir det grillning hos fröken Lundholm,

Tjarå. 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards