Erikas Vardag

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Erika - 30 juni 2008 21:02

Har varit på gymmet och bränt av ett jävla träningspass..så jag mådde fan illa när jag var klar och gick till bilen.

Jag fick ut de agressionerna som behövde komma ut iaf..

för det var ju inte alltför uppmuntrande att avsluta dagen på arbetet med att bli utskälld efter noter av en kund bara för att jag gör mitt jobb!!


Avslutar denna dags bloggande med en söt bild på Elin från teatern igår


Av Erika - 30 juni 2008 14:36

Hallå mina kära läsare.

Ja, jag har som sagt Semester över Gatufesten. Men jag ska endast gå på Onsdan, Gatufesten är ingenting för mig längre då jag helt tappat intresset för att trängas med folk, dricka vattning öl, tappa bort mina vänner i folkmassan, trängas i en milslång taxi + matkö och förstöra ett x antal skor.

Så Onsdan får räcka för mig alltså.


Förhoppningsvis så ska jag läska lite med the old dudes på Onsdan, Juden & Co och det ska bli otroligt roligt.


Resten av veckan ska spenderas på stan med vänner över en lunch, sol och bad om vädret tillåter och på Lördag ska jag vara barnvakt åt Julia och Elin, weehoo :)


Ciao!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards