Erikas Vardag

Alla inlägg under juni 2008

Av Erika - 17 juni 2008 21:02

Jag och Kakan har nu varit på Vero Modas Clubkväll. Trevligt värre och vi fyndade lite såklart :) 

Goodie-bagen var uppskattad, var en del smått och gott i den. B.la Nagellack, en bas-tröja, tidningar, en bok, deo etc etc..


Är nöjd med inköpen dock är jag liite tveksam till klänningen, får se om jag behåller den.


Så myyys as usual att umgås med Kakis, vi skrattar alltid lika gott tillsammans :) Tack för ikväll sötis.


(ber om ursäkt för den dåliga bildkvallen, min kamera är på lagning så jag får använda mobilkameran *tummen ner*)

Av Erika - 17 juni 2008 14:48

Gårdagens Axelpass har medfört en vidrig träningsvärk idag, fan vad nice!!

Idag står Armar på tur.


Ikväll är det Clubkväll på Vero Moda(Veris) Jag står på gästlistan och Kakis ska följa med. Det är 20% På alla plagg och så får man med sig en lite goodie-bag hem, tjooohoo :) Kanske bloggar upp Goodie-bagen här ikväll :)



Ciao!

Av Erika - 16 juni 2008 17:23

Hade en tung och jobbig morgon, men nu känns det bättre. 

Körde ett axelpass efter jobbet och det gick fint som snus.

Har handlat liiite idag och det slog mig när jag gick där och plockade att jag ALLTID handlar samma saker.

Kesella

Ägg

Bananer

Lax

Kyckling

Mjölk

Osockrad Youghurt

Havregryn 

Etc..etc


Usch vad jag är tråkig! Men är man ensam så har man ingen stor lust att laga värsta måltiderna heller, så kyckling och ris eller Lax och ris funkar väl fortfarande ;P


Ciao!

Av Erika - 15 juni 2008 15:14

Det slog mig att jag inte träffat min Fiiee sen i Mars. Jag måste planera in en resa till sthlm så jag får träffa henne snart. Miss her like crazy.


En underbar dag i Mars,  det var sist jag träffade min Bella. 

Av Erika - 14 juni 2008 22:49

* Blev väckt halv 12(hade kunnat sovit minst 2 timmar till)

* Morgonprommis

* Gymträning

* Gjort stan med Fröken J, jag fick en blommig romantisk sommarklänning med mig hem

* Kikat på Fotboll

* Grillat och ätit gott med Fröken J

* Kollat på film med Fröken J, det bör tilläggas att vi såg världens sämsta film!

* Nu, sängen!


Hej!


Av Erika - 13 juni 2008 09:02

Har spenderat gårdagen och natten hos Bror+fam ute på Alnö och det var ju myyys som vanligt. Lill-Jullis är ju för härlig hon också, min lillbästis :)

Jag och Kakan kikade på Harry the Hamster ett antal ggr och vi höll på att skratta ihjäl oss varje gång ;P


Bilder ifrån vår Firmafest Junislavar har lagts ut på intranätet här på jobbet nu också och jag var ju med på en del bilder :P

Har valt ut några sköna pics, Jag är några huven längre än Styrman, så vi ser ju ut som Bill och Bull together:



Av Erika - 11 juni 2008 21:48

En otroligt bra serie som gör håret silkeslent och tillför glans.

Ett tips till dig med torrt och frissigt hår.



Av Erika - 11 juni 2008 12:29

Alla klagar på det trista vädret och att det ska hålla i sig över helgen..alla utom jag.


Jag ska spendera helgen med att träna, läsa böcker och tidningar, se på film, tända doftljus och krypa ner i soffan med en kopp Te och lyssna på det fridfulla ljudet av regnet som faller ner på taket. Fixa och dona i lägenheten, dricka latte på ett mysigt fik tillsammans med en go vän och bara vara.

En perfekt helg med perfekta sysselsättningar i det gråa vädret. Som balsam för själen..

Så gör det ni också.


Carpe Diem!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards