Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

lilla hjärtegryn

Av Erika - 30 september 2011 20:20

Har lånat hem mina underbara syskonbarn Alex och Lily tills imorgon, det var ett tag sen dom var här nu nämligen. Jag är ju helt galen i alla mina 5 syskonbarn och skulle kunna ha dom jämt jämt jämt :)


Det första Lily gör när hon kliver innanför dörren här är att klä av sig. Det är inte ovanligt för hon vill jämt vara nakenfis.


Jag: - Men varför klär du av dig?

Lily: - Jo men tröjan är blöt, strumpbyxorna också.

Jag: - Nä men dom är ju inte blöt.?

Lily: - Nä men dom luktar Tåfis.

Sen börjar både jag Alex och Lily och tokskratta åt ordet Tåfis.


Hahah tooksnöre! Ja iaf så när jag skulle steka Blodpudding så hjälpte nakenfisen som tydligen luktar tåfis mig att steka och duka bordet. Duktig tjej :)

   

  Sedan var vi redo för Disneyfilmen Trassel! Så vi dukade upp med ostkrokar, godis, dricka och chips. Vilken fest tyckte kidsen :)

   

När filmen var slut så gick vi ut och spelade Fotboll, skönt med friskluft :) Alex är galen i fotboll, så fort vi ses så ska vi alltidn spela. Men inte mig emot, jag gillar ju själv att kicka boll så :)

       

När vi kom in igen så vart det en till film, Boogie och Elliot. Lily ville duscha också(förutom att hon alltid vill vara nakenfis så vill hon duscha ofta) så då fick hon göra det, hos faster får man gör det mesta :)

 

Nu sover mina lilla hjärtegryn och jag gör dom nog sällskap om någon timme. Kan tänka mig att det blir en tidig morgon i morrn så då vill jag lägga mig i tid :)

Trevlig helg allihopa!


Fredagens:

   

 
 
Sara B

Sara B

30 september 2011 20:33

Vilken mysig dag! Trevlig helg Erika :)

http://rarasarabrink.blogg.se

Erika

30 september 2011 20:36

Jaa :) Detsamma Sara, ses på måndag! Kraaam :)

 
jenny

jenny

30 september 2011 21:24

Fina barn som ser ut att stortrivas med faster =) Jag, som gillar bling mer än barn, måste bara få veta vart du köpt ringen? Love it!! Trevlig helg, stumpan!

http://jennylind76.bloggagratis.se

Erika

30 september 2011 21:27

Hihi :) Den är från Åhléns :) Jag har även spanat in sjukt snygga döskalleringar på Gina Tricot också, så kika där med :-) Trevlig helg gullet!

 
norge bruttan

norge bruttan

30 september 2011 22:18

åå så mysigt ni tycks haft det! .. nu får jag bara ännu mer hemlängtan till mina syskonabarn!

Känn ingen ångest över att du inte hälsade på mig i Söderhamn eller Falun!

<3 puss, 2 månader kvar nu bara !!:D

http://emmadilemmaa.blogg.se

Erika

1 oktober 2011 08:32

Jaa avi har det supermysigt :) Förstår det gumman men det är inte långt kvar tills du får träffa dem igen :)

 
Ingen bild

kusse Elin

1 oktober 2011 20:54

Skönt att nakenfis verkar gå i släkten iallafall ^^

Erika

1 oktober 2011 23:22

Hahahaa jaa Elin :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards