Erikas Vardag

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Erika - 10 september 2011 09:59

I onsdags efter jobbet åkte jag till mammas nyinköpta stuga i Loböle. Vi åt Tacos, bastade, eldade i kaminen och satt oss i soffan med en kopp kaffe och pratade och skvallrade. Vi hade verkligen en supermysig kväll och jag är helt förälskad i hennes stuga. Det var så vackert där med utsikt över Stödesjön.


Här kommer lite bilder, tråkiga dock eftersom det spöregnade hela kvällen.

Alla träd ska dom ta bort i höst så att utsikten kommer fram mer. 


     

Här ser man alla stugor. Den närmast är bastun och relaxrummet, sedan kommer vedboden, Friggeboden(gäststugan) och storstugan längst upp.  Kommer bli suuuper när dom tar bort alla träd!


       

   


 

   


   

Igår vart det AW med några kollegor, jag hade verkligen superkul! Jag avstod utgång dock så pappa skjutsade hem mig i natt vid halv 1 typ. Ville ju vara pigg tills idag eftersom det är JULIA och ERIKA dagen idag! :) Ja, jag och min brorsdotter Julia ska ha en heldag tillsammans vilket både hon och jag har sett fram emot :)


Återkommer med bilder i morgon från vår dag :)

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards