Erikas Vardag

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Erika - 28 september 2011 15:30

Gör ett tidsinställt inlägg så när detta publiceras på onsdag kl 15:30 så skrev jag egentligen detta i tisdags 21:44 :)


Det vart en stressig tisdag, men bättre att ha fullt upp än att vara görolös? :) Jag och brorsan åkte upp till Gärdeberget och sköt in våra gevär(de var första gången vi sköt med dom) och det gick jäkligt bra. Brorsans gevär krånglade lite, skotten gick åt alla håll ett tag men efter ett tag fick han till inställningarna :-)


 

Ser ni den vita tavlan längst bort? den sköt vi på :)


 

Mina skott i den stora svarta ringen/cirkeln. Bra träffbild men skulle fått skotten aningen högre upp. Vi hann dock inte skjuta så länge eftersom det blir mörkt så fort nu om kvällarna :( Men än är det inte färdigskjutet :) Ska skjuta lite mer innan det vankas jakt så!


Och här får ni en Jaktdagens då, ni är ju van att se mig i högklackat och krams så här får ni en annan sida av mig, haha ;)

 

Sen efter inskjutningen vart det raka vägen till Ego för ett Crossfitpass. Sjukt jobbigt men fan så skönt!


Onsdagen bjuder på övertid och träning, så antar att jag kommer att vara halvdö när jag kommer hem. Skönt att komma hem till ett väldoftande hem iaf, jag har dille på färska blommor så givetvis står en höstbukett på köksbordet och doftar ljuvligt.

Kram på er!

   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards