Erikas Vardag

Alla inlägg under september 2008

Av Erika - 10 september 2008 21:12

Idag var det min sista dag på Skandia. Skönt men det var otroligt jobbigt att säga hej då till alla..speciellt till Styrman ;( Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, typiskt mig! Men jag vet fortfarande inte hur jag ska klara mig utan Styrman? det känns tungt just nu..

Jag fick jättefina presenter av kollegorna iaf, jag bloggar upp bilder på Lördag. 


Imorgon drar jag till Sthlm med nya jobbet, sen på Fredan fortsätter vi resan ner till Borås. Så inge bloggning fören på Lördag kväll så ni vet.


Älsklingen är här nu också, Underbart!!

Av Erika - 9 september 2008 20:49

Min hall är i stort behov av renovering. Tapeter är inhandlat, takfärg likaså samt diverse inredningsprylar.

Men först..helvetes görat. Så första delen i mitt Hallprojekt är att riva bort tusen lager tapet.


Så jag gjorde slag i saken nu ikväll och lekte Ernst. Valde dock fel hjälpmedel, en liten sketen tapetkniv..jag måste införskaffa mig ett större tillhygge så helvetes arbetet går smidigare.



Mycket tapet att riva bort..


Att inta rollen som Ernst lönade sig dock ändå..har fått bort en del ikväll.


Jag citerar Ernst: "Jag tycker man ska unna sig en skön paus nu och då"

Ja och det är precis det jag tänker göra nu.

Hej gott folk!


Av Erika - 9 september 2008 12:28

Jag är bra. Ja det är jag, för jag klev upp tiiiiidigt imorse och släpade mig ner till gymmet och körde ett vidrigt hårt Biceps + triceps pass! Det hör också till saken att jag var så äckligt trött när klockan ringde imorse så jag ville slita av mig mitt hår, gråta i ren förtvivlan och be världen att dra åt helvete.

Men jag klev upp, jag är bra :)


Sen vill jag bara tillägga att min Pojkvän också är bra. Vi kommer inte att ses på 2 veckor för jag ska resa iväg med mitt nya jobb över helgen. Men vem åker ner till mig imorgon efterm och åker hem på Torsdag morgon bara för att få träffa mig? Jo min älskade pojkvän. Han är bra, eller nej..han är bäst!


Av Erika - 8 september 2008 21:07

Bjuder på några fler bilder från festen i Fredags.

Hej.

Av Erika - 8 september 2008 12:46

Tro om jag myser en aning för att Sundsvall Hockey spöade Timrå med 3-0 i Lördags, moahaha! Fy fan vad dom är bra :D


Annars då? träning efter jobbet, såklart! Jävlar vad jag är taggad! Sen blir det förhoppningsivs en kaffe och en massa garv med fröken Jannica.


Föresten, visste ni att jag är typ längst i världen? nej jag trodde väl det..för det är jag inte. Men jag är förbannat lång iaf. Bildbevis:

Av Erika - 7 september 2008 17:35

Igår var jag och Chrille hem till Stöde. Vi tog det bara lugnt, badade i mammas Jacuzzi, åt mat, tvättade min bil, kollade på film och åt godis.


Sen när vi kom hem till stan idag så var vi ut på Birsta en sväng och köpte nya kuddar till min säng. Jag köpte även en jättefin stor spegel till hallen och nya skor.

                         


Nu blir det soffläge och mys, orkar inte göra mycket mer än så.

Ciao!



Av Erika - 6 september 2008 12:23

Festen var otroligt lyckad, vi hade jättetrevligt :D Och jag mår prima idag, gick och la mig i tid lyckligtvis..det var det inte alla som gjorde dock :P


Här kommer några få bilder från igår:


Av Erika - 5 september 2008 10:21

Wee, inte många timmar kvar nu innan vi infinner oss på Södra :) Bilder från festen kommer upp här imorgon!


Lite låtar som går varm hos mig nu tänkte jag skriva ner här. Alltid glädjer det någon ;)


Kardinal Offishall feat Akon - Dangerous

Ironik - Stay with me

Kat deluna - Run the show

Natasha Bedingfield - Soulmate

Lady gaga feat Akon - Just Dance

One less reason - A day to be alone

M.Pokora - Catch me if you can



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards