Erikas Vardag

Alla inlägg under september 2008

Av Erika - 4 september 2008 15:16

Kommer inte hinna med mig ikväll, jag har så mycket jag måste få gjort. *suck* varför kan det inte vara fler timmar på ett dygn än 24?


Jag vet att den här inte är jättefärsk, men den här låten är en absolut favorit. En låt jag lyssnar på Dagligen, Loooove it! :)


Kardinal Offishall feat Akon - Dangerous

Av Erika - 3 september 2008 21:10

Jag saknar mitt Hjärta <3


Av Erika - 3 september 2008 17:45

På Fredag blir det Södra berget med mina kära kollegor och det ska bli grymt roligt. Först blir det spa, sedan blir det middag och en jäkla fest :) Jag kommer att bo med min söta Eva och jag vill inte veta av någon efterfest på vårat rum! :P

På lördan blir det hotellfrulle och någon liten aktivitet innan det är dax att krypa hem.


Sedan kommer min sötaste man på Lördag dag, jag kommer nog inte vara så körduglig, därför bestämde vi att han får komma till Sundsvall, igen. Vi åker till Stöde då iaf. Det blir nog lite fiske och mys bara :)


Nu är det dax för gymmet, ciao! 

Av Erika - 2 september 2008 12:25

Usch vilket tråkigt väder, men samtidigt är det lite mysigt också. Jag lixom många andra gillar när man får ta fram de stora härliga koftorna, raggsockarna, dricka en varm kopp te och tända massor av ljus på kvällen. Så ja, hösten har väl sin charm den med.


Det blir träning ikväll som vanligt, jag har ju lovat Ida att träna nåt med henne så jag ringde henne om det idag. Men så har hon blivit sjuk stackarn :( Så jag får träna själv i vanlig ordning även ikväll.


Nu är min lunch slut, så det är dax att börja arbeta igen. Hej så länge.


Chrille <3


Av Erika - 1 september 2008 19:38

1 ½ vecka kvar, sedan börjar jag på mitt nya jobb! Weeehooo :)


Denna Måndag har sett ut som alla andra måndagar, jobb och träning. Jag körde rygg och mage idag, det gick rätt hyfsat..måste dock införskaffa "dragremmar" så att jag kan köra marklyft utan att tappa greppet.


Nej, en kaffe på det här så är denna kväll fulländad.

See you! 


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards