Erikas Vardag

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Erika - 22 september 2008 18:57

Jaaahapp.

Så var det dax att leka Ernst igen då ( se Hallprojekt 1 )


Ännu mer äcklig tapet att riva, har rivit som en dåre nu ett tag och ändå är jag inte klar.. och inte nog med det, jag fick ont i ryggen på köpet. Fint som snus? Nej.
Fy fan Ernst, jag tänker inte leka dig mer. Eftersom jag aldrig har tid att göra klart det här så tycker jag inte att det är mer än rätt att du kommer hit och gör klart det här åt mig.


Men nej, ingen Ernst har man sett till här inte. Det är tacken det för att man alltid spridit ett gott rykte om dig. Varje gång någon har påtalat dig har jag alltid flinat och sagt med ömhet: - Jaa, Ernst han är något extra. Han är Ernst med hela svenska folket helt enkelt.

Men nu tar jag verkligen tillbaka det Ernst, du är sämst!

Fortsätt att hjälpa de rika pensionärerna med att "finslipa" deras 10 miljoners stugor och skit i mig, gör du det. Jag är inte bitter för det..absolut inte.


Tjarå! :)





Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards