Erikas Vardag

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Erika - 17 september 2008 19:15

Söta Sara lurade med mig på pass ikväll, Muskel-Step! Oj oj oj vad roligt det var!! Visst, jag hängde inte med på allt, men så ska det väl vara första gången? ;) Men superroligt var det, så jag kommer att gå på det fler ggr :)


På väg till gymmet pajjade min bil, så nu är jag måttligt less!! Jo den går att köra, men jag får inte i 4:an över huvudtaget och ibland fastnar den på en växel, så jag inte kan växla om, INTE BRA!! Jag har varken tid eller råd att laga nån jä*a bil nu!!


Nog om bilen! Fick ett paket från H&M idag och jag hade beställt denna fina kofta. Dock var den en aningens stor, så jag får ha ett skärp som på bilden, men det går det också. Sedan hade jag även beställt ett vinrött brottarlinne, jättefint!


Hallprojektet då? Det står still *suck* jag har alla grejer men har aldrig tid att hinna göra något, jag har ett hektiskt liv nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. HJÄLP!


Åker till Övik på Fre iaf till min älskling. Det ska bli så skönt att få lämna det hektiska för en stund. Han har planerat in massa roliga och mysiga saker hela helgen och det behöver jag! :)

Chrille, du är bäst!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards