Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Hallprojekt del 1

Av Erika - 9 september 2008 20:49

Min hall är i stort behov av renovering. Tapeter är inhandlat, takfärg likaså samt diverse inredningsprylar.

Men först..helvetes görat. Så första delen i mitt Hallprojekt är att riva bort tusen lager tapet.


Så jag gjorde slag i saken nu ikväll och lekte Ernst. Valde dock fel hjälpmedel, en liten sketen tapetkniv..jag måste införskaffa mig ett större tillhygge så helvetes arbetet går smidigare.



Mycket tapet att riva bort..


Att inta rollen som Ernst lönade sig dock ändå..har fått bort en del ikväll.


Jag citerar Ernst: "Jag tycker man ska unna sig en skön paus nu och då"

Ja och det är precis det jag tänker göra nu.

Hej gott folk!


 
 
Sofie

Sofie

9 september 2008 22:49

Haha, du är för rolig du ;)
Lycka till med hall projektet!

http://www.sgradin.blogg.se

 
andutt

andutt

10 september 2008 10:28

Haha det var ett riktigt roligt inlägg siss! :) fick mig att dra på smilbanden. Vänta med at svära tills du ska bredspackla..haha.

Hoppas att du har sett uppfräschningen på fullmag oxå. See yaa

http://www.fullmag.se

 
Ingen bild

davve

10 september 2008 11:13

Jag har en tapetskrapa hemma som du kan låna.

 
Ingen bild

Sandra

10 september 2008 12:04

Heej!
Vad duktig du är som fixar!! Lycka till! Det kommer säkert bli jättefint. Kram

 
Erika

Erika

10 september 2008 12:48

Sofie: Hihi, ja man måste ju vara det ibland också :P Tackar, tackar!

Andutt: Hehe, ja man måste ju skojja till det ibland :) och förhoppningsvis slipper jag bredspacklingen!! Fullmag blev klockers brorsan, bra jobbat! :)

Davve: Har du, fan vad king! Lånar den gärna!P&K

Sandra: Tack så jätte mycket Sandra. Kraam!

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

10 september 2008 18:28

Go Ernst! Lägg upp bilder när det är klart sen! Nyfiken!

http://frokengredelin.blogg.se

 
emmish

emmish

10 september 2008 19:58

haha du är rolig du !!! =)

http://emmish.fjongstock.com

 
Ingen bild

Kakan

10 september 2008 20:16

Ha ha:-) Du & ernst! Ha så kul imorgon nu gumman! Själv ska man ju till frissan. Kuligt det med! (förhoppningsvis)

Kram Kakis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards