Erikas Vardag

Alla inlägg under mars 2008

Av Erika - 24 mars 2008 21:11

Många tårar fälldes igår, det gjorde så ont i mig.

Kan kännas dumt idag men jag är glad att jag fick tömmas helt och hållet.

Så nu är det nya tag som gäller, mitt nya liv börjar här och nu.


Av Erika - 23 mars 2008 16:16

Låg i soffan nyss och funderade(som vanligt) och lyssnade på deppmusik..så började Aretha Franklin - Respect spelas. Tack gode gud för det, det var som jag fick en käftsmäll och vaknade till liv igen.


Varför ska jag gå runt här och må dåligt? visst känns det tungt att ha blivit playad, blivit ilurad att mina känslor var besvarade, att ha blivit fullkomligt förd bakom ljuset. Men det värsta av allt, att inte få en förklaring. Men nu, fuck that! Jag har mått dåligt för länge nu.

Jag är en betydligt vettigare människa än att jag behöver ligga här och fälla tårar till ingen nytta.


Så till att börja med så ska jag följa med Jannica, Jenny och Jocke ut ikväll. Jag tänker inte stänga in mig en enda kväll till!! Fan vad jag ska sopa rent på dansgolvet.


Jag är inte bitter längre, jag är inte ledsen längre, jag är inte arg längre. Snarare tömd på känslor och jag börjar acceptera. Det är ett steg i rätt riktning.

Tack Aretha för att du väckte mig.





Av Erika - 23 mars 2008 10:37

Har sovit hos Davve och Marina inatt och är nyss hemkommen därifrån.

Så nu blir det en kopp Java och läsa tidiningen i sängen, sedan ska jag storstäda lägan.


Återkommer i eftermiddag med ett sjuhelvetes blogginlägg. 

Av Erika - 22 mars 2008 10:26

Gårdagen med Fiiee och Ante var som förväntat sjukt roligt. Magmusklerna fick arbeta, så mycket som vi garvade igår :)



Pass på, Nu är Erkan och Fiiee redo att inta staden med storm och mumsa räkmackor:


Av Erika - 21 mars 2008 16:47

Sitter och smaskar på naturgodis och väntar på att Fiiee ska anlända.

Jag och Ante var iväg en sväng och tränade förut, men det gick tungt för mig idag.

Nu är det dax för lite mat.

Av Erika - 21 mars 2008 13:11

Om några timmar kommer min Fiiee hit. Jag längtar så.

Ante är här, vi har solat och ätit och förhoppningsvis blir det träning snart.

Sedan ska vi hänga, Jag, Ante och Fiiee...precis som förr på "stöde tiden" :D 



Av Erika - 20 mars 2008 08:12

Till en del av mina vänner:

Jag är ledsen att jag inte ringer och uppdaterar dagligen om hur jag mår, jag är ledsen att jag aldrig har tid att träffas, jag är ledsen att jag är dålig på att höra av mig..jag är ledsen.

Men det enda jag kräver av er är att ni ska förstå. Men det har visat sig att vissa inte förstår och tar det personligt och det gör mig nästan lite arg.


Jag har mitt, jag jobbar heltid och jag tränar på heltid..den lilla tiden som finns kvar efter det vill jag bara andas. Jag har inte ork just nu till att sitta på ett café på kvällarna och prata skit i timtal, eller ränna på krogen hela helgen, jag behöver finna ro i mig själv nu efter allt.

Och har man en stark vänskap ska varken en kortvarig eller långvarig tystnad spela någon roll, vänskapen ska fortfarande vara densamma.


 


Aja, nu ser jag fram emot långledigheten iaf.



Av Erika - 19 mars 2008 11:10

Fick sitta på akuten i över 4 timmar igår, var rätt slut när jag väl kom hem.

Fick sen besök av Ante och Jannica, dom är ju så rolig dom där :)


Snart kanske jag blir bilägare till en fiin Hyundai, de ni :) Ska till banken nästa vecka och fixa och trixa lite. Om det nu blir att jag köper den, vilket jag nästan är säker på..vad mitt liv kommer bli så mycket enklare då känns det som. Man är så begränsad utan bil tycker jag.


Det blir träning som vanligt efter jobbet med Ante, det blir ben idag och imorgon axlar + bröst. Greaaat!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards