Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

Räcker inte till

Av Erika - 20 mars 2008 08:12

Till en del av mina vänner:

Jag är ledsen att jag inte ringer och uppdaterar dagligen om hur jag mår, jag är ledsen att jag aldrig har tid att träffas, jag är ledsen att jag är dålig på att höra av mig..jag är ledsen.

Men det enda jag kräver av er är att ni ska förstå. Men det har visat sig att vissa inte förstår och tar det personligt och det gör mig nästan lite arg.


Jag har mitt, jag jobbar heltid och jag tränar på heltid..den lilla tiden som finns kvar efter det vill jag bara andas. Jag har inte ork just nu till att sitta på ett café på kvällarna och prata skit i timtal, eller ränna på krogen hela helgen, jag behöver finna ro i mig själv nu efter allt.

Och har man en stark vänskap ska varken en kortvarig eller långvarig tystnad spela någon roll, vänskapen ska fortfarande vara densamma.


 


Aja, nu ser jag fram emot långledigheten iaf.



 
 
Ingen bild

davve

20 mars 2008 12:12

Det är i sånna här lägen som dina kompisar ska stötta dig istället för att gnälla, annars är man ingen riktig kompis. Dom som inte fattar det kan du PISSA på. pok broooooo

 
Soffi

Soffi

20 mars 2008 14:17

WORD!! Helt rätt Erkan!! Huvvet på spiken barra.... Sköt om dig nu gumman... *GLA´PÅSK KRAM*

http://www.sofiatarberg.com

 
Ingen bild

Fiiee

20 mars 2008 17:30

Du slutar aldrig förvåna mig över hur himmla fin du är gumman!! Och längtar tills imorgon då vii får träffas. :)

 
Emmis

Emmis

20 mars 2008 22:33

När vännerna kom till, Var tanken ganska klar
För vänner har nåt i sig, som ingen annan har.

De har en hand som hjälper, de lyssnar och förstår.
De viker inte undan, när många andra går!

http://emmish.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kakan

20 mars 2008 22:40

Well said! Håller med!
Har du kollar Fias blogg idag?
Vi har haft en mysig dag men nu äre dags att kojsa!

Puss & kraaaam

 
Ingen bild

BDN

20 mars 2008 23:46

Fint sagt!

 
Sofie

Sofie

21 mars 2008 07:09

OTROLIGT bra skrivet Erkan! Skit i dom vänner som inte stöttar dig när du mår dåligt, ta vara på dom som förstår dig ist.
Styrke kramar från mig!

http://www.sgradin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards