Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Hell No

Av Erika - 23 mars 2008 16:16

Låg i soffan nyss och funderade(som vanligt) och lyssnade på deppmusik..så började Aretha Franklin - Respect spelas. Tack gode gud för det, det var som jag fick en käftsmäll och vaknade till liv igen.


Varför ska jag gå runt här och må dåligt? visst känns det tungt att ha blivit playad, blivit ilurad att mina känslor var besvarade, att ha blivit fullkomligt förd bakom ljuset. Men det värsta av allt, att inte få en förklaring. Men nu, fuck that! Jag har mått dåligt för länge nu.

Jag är en betydligt vettigare människa än att jag behöver ligga här och fälla tårar till ingen nytta.


Så till att börja med så ska jag följa med Jannica, Jenny och Jocke ut ikväll. Jag tänker inte stänga in mig en enda kväll till!! Fan vad jag ska sopa rent på dansgolvet.


Jag är inte bitter längre, jag är inte ledsen längre, jag är inte arg längre. Snarare tömd på känslor och jag börjar acceptera. Det är ett steg i rätt riktning.

Tack Aretha för att du väckte mig.





 
 
Ingen bild

fiiee

23 mars 2008 16:33

BRA gumman!!! synd att dagen inte var gårdagen så jag hade fått haft dig vid min sida ute också!! Hoppas du får trevligt ikväll. puss

 
Erika

Erika

23 mars 2008 18:09

Helt rätt! Tänk på DIG nu! Snart är det vår och allt kommer att kännas så mycket bättre. Ha en toppenkväll. Kram!

http://www.erikabergman.blogspot.com

 
Angelica

Angelica

23 mars 2008 20:12

shame on you if you fool me once.
shame on me if you fool me twice.

eller.
en gång är ingen gång!

ut o ha kul! :D

http://supergirlsdontcry.wordpress.com

 
Ingen bild

Morran

23 mars 2008 20:36

Tack för tipset på kakan..den blev supergoood!!Tur att jag bakade för Anna-Karin kom förbi..den blev faktiskt populär för alla tog flera ggr:)
Ha det så roligt ikväll..du kommer att äga!!
P&K

 
Ingen bild

Kakan

23 mars 2008 20:53

Skönt att det går framåt! Hoppas du får roligt ikväll då, men tat lugnt med the alcohol så det inte blir att ropa efter Ulrik imorgon;-)
Ta hand om dig gumman!
Kram Kakan & Ante

 
Emma

Emma

23 mars 2008 21:22

Kämpa på tjejen!

http://http;//www.EmmaAsp.blogg.se

 
Maria

Maria

24 mars 2008 11:13

Helt rätt. Du är en vinnare han är den största förloraren som inte har dig nu. Nä jag säjer som Grynet Ta ingen skit!
Kram

http://www.lofgrens.blogg.se

 
Ingen bild

davve

24 mars 2008 16:49

Thats the shit, thats the utterberg anda.
Shape up or ship out!
davemeister

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards