Erikas Vardag

Alla inlägg under november 2007

Av Erika - 6 november 2007 12:30

Tisdag, snart Fredag..eller nej, det är en evighet kvar tills det är helg. Men inte lider jag för det, jag har så mycket att stå i på veckorna så min tid bara springer iväg.


Det ska bli så grymt skönt att få gymma idag, har ju inte hunnit gjort det sen i fredags och nu börjar det krypa i kroppen på mig. Tycker dock fortfarande att det är tråkigt/jobbigt att träna själv. Det är alltid lättare att träna med någon så man kan köra lite tyngre och få lite hjälp.


Idag har jag lockat mitt hår, ångrar inte för en sekund att jag gjorde en hårförlängning..det är så kul att kunna göra massa olika frisyrer :)


På återseende!


Av Erika - 6 november 2007 06:51

Morrn. Tärd som en gnu är jag fortfarande, kom inge tidigt i säng igår heller då jag var hos Maggie och hjälpte henne att fixa hennes nya dator. Men jag klagar inte, det var år och dar sedan jag träffade Maggie så det var superroligt att få spendera lite tid med henne :)


Jag vill inte bli gammal, varför? kul och sitta aldeles själv i en lägenhet för jag har inga anhöriga kvar, så tillslut blir jag så ensam att jag börjar tala med mig själv. Jag kommer inte våga ut själv då jag är rädd för att halka då mina ben är ostadig.

Jag kommer inte kunna laga mat själv och torka mig i rumpan själv, kanske till och med inte kunna äta själv. Jag kommer ha ont i rygg, ben, leder, höfter och kommer att få sova med blöja. Jag kommer få äta minst 20 olika tabletter om dagen och dricka laktulos för att jag överhuvudtaget ska kunna skita. Och det slutar möjligtvis ändå med att jag åker på en stroke.


Jag vill inte se ut såhär när jag blir gammal:




Av Erika - 5 november 2007 12:55

Så trist när snön smälter bort på en gång, det var ju så mysigt när snön klädde marken i lördags morse.


Lördagsmorgon:


Av Erika - 4 november 2007 14:58

Jag är förstörd, sliten, utsliten..you name it.

Har knappt sovit någonting i natt och har jobbat hela helgen. Tyck synd om mig! Hur ska jag orkar 5 arbetsdagar till innan jag får vara ledig? Uscha.


Orkar inte skriva mer än såhär idag, är fööör trött.

Av Erika - 3 november 2007 06:07

När jag vaknade i morse och tittade ut igenom fönstret såg jag något vackert, den vita snön klädde marken så långt ögat kunde nå, så känslan av hur förfärligt trött jag var när klockan ringde 05:15 försvann i det ögonblicket jag fick skåda det vackra.


Jag är alltså uppe tidigt idag, tog på mig att jobba extra på hemtjänsten över helgen eftersom Jannica blivit sjuk, man tackar ju aldrig nej till lite extra flis ju :) Det ska bli jättekul att få träffa sina favorit tanter och farbröder som man saknat lite med tiden. 


Ikväll blir det middag, film och myyyyyys..jag längtar ;)


Mina favvisar just nu:

Paul Mitchell serum(för håret)

Cherry blossom(doftpåse)

Body shops c-vitamin nattcreme

Coconut bodybutter 

Av Erika - 2 november 2007 08:00

Yes, då var det äntligen Fredag!

Imorse myste jag till det ordentligt, gjorde ansiktsmask och tände massa ljus i vardagsrummet, så käkade jag frukost till nyhetsmorgon, myyys.


Träning blir det efter jobbet sedan ska jag hem och tvätta!!Kul på en fredag..nee. Men det måste göras!

Ska nog hyra en film som jag kan glo på ikväll också.


Älskar min nya mössa och min stooora, varma dunjacka. Och min nya skjorta som jag har på mig idag :) Bild nedan:


Av Erika - 1 november 2007 19:37

Varför ska det blåsa så in i hel*ete mycket? Jag som vill ut och promenera, men det går ju inte nu..då blåser jag ju bort.


Imorgon ska jag inviga min nya skjorta som jag inhandlade på Lindex rean, den är så fin :) Bild kommer imorgon!


Nu ska jag städa lite, sedan blir det en dusch, en kopp te och efterlyst.


Ciao! 




Av Erika - 1 november 2007 17:02

Sitter på jobbet och lökar, snart är det helg..jag längtar.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards