Erikas Vardag

Alla inlägg under november 2007

Av Erika - 23 november 2007 22:34

Vaför i hela helvete röstar folk på Andreas i Idol???? Att han fick vara kvar ikväll är fanimej ett skämt, han borde ha åkt ut för längesen!!!! Och hur är det möjligt att Daniel åkte ut????

Aaah, var arg jag blir!



Av Erika - 23 november 2007 15:04

Vilket härligt jobb jag jobbar på ändå ;) Fick precis 2st gratisbiljetter till Dragons matchen ikväll, vilken härlig fredagsöverraskning :)

Jag som älskar att gå på basket!! Det betyder dock att jag missar Idol,men det går ju repris på det.


Så efter jobbet åker jag och Eva till sporthallen och hejjar fram Dragons till vinst, yeeeah!

Av Erika - 22 november 2007 20:45

Nu är jag bra mör i kroppen ska ni veta. Har nyss kommit hem ifrån ett slitigt Body Pump pass, men ack så skönt det var att ge allt vad jag hade. Jag mår lite bättre nukänner jag, det är bra att träna då man är lite förbannad, för då ger man verkligen allt och när man kommer hem sedan känner man sig som en ny människa och den där ilskan har lixom runnit av en :)


Imorgon blir det dock en vilodag, jag ska mysa till det med en massa god mat och dryck, lite karra och tända massvis med doftljus och krypa ner i soffan och kika på Idol. Någon som vill Joina? :)


Nu blir det veckans dos av Efterlyst, great!



Av Erika - 22 november 2007 08:33

Det är bokat och klart! Den 15:e December åker jag ner till Sthlm. Gud så jag längtar tills jag får träffa min Fiiee, snart mitt hjärta så ses vi..snart!:)

Ska passa på att umgås med Jonas där nere också, jag saknar honom.


Åååå, jag vill att den 15:e December ska vara nu!!



1-0

Av Erika - 21 november 2007 20:04

1-0 än så länge, härligt Allbäck!

Av Erika - 21 november 2007 09:17

Ja jag är fortfarande på dåligt humör..hjälp!

Jag vill ju vara glad, gladare än gladast..men det lixom vill sig inte :(


Jag längtar till helgen så jag får sova ut, träna på dagtid och mysa framför tvn och äta god mat..ge mig helg nu så jag blir på bra humör.


Min Faster Anita ringde i söndags, jag blev så glad när jag hörde att det var hon. Hon lade en stjärna för mig också(spådde mig)..det var så spännande :) Jag tänker inte skriva vad hon såg, om det slår in(vilket det brukar göra) så skriver jag det när det väl gjort det i så fall ;)


En trött  och sammanbiten Erkis påväg till jobbet imorse:



Av Erika - 20 november 2007 15:28

Jannica påstår att jag är väldigt lik Ann Söderlund.

Jag ser ingen likhet, gör ni?



Av Erika - 20 november 2007 10:53

Är på uselt humör även idag. Jag hatar mens!

Sur som få är jag och det blir inte bättre för att det är världens tristaste väder ute!!!!


Min ena ljumske är pucko också, tror jag har fått inflammation i den. Så det blir inga promenader för mig fören det gått över. Det hugger som satan och det gör dö ont när jag går. -suck-

Dock går det bra att träna, så det blir träning efter jobbet även idag, körde ben igår..ikväll blir det ett konditionspass och mage.


Tjarå.



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards