Erikas Vardag

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Erika - 13 november 2007 19:53

Det vart aldrig Ikea för jag kom på att jag ville träna efter jobbet, så vi åker på Torsdag istället. Blev dock ingen styrketräning i gymmet, gick på 2 pass istället: Kondition och PowerCore, grymt skönt var det.. och jobbigt :P


Känner för att retas lite med Bror Ante, därför så lägger jag upp en liiten "spännisbild" Hahaha!

Ååå vad han kommer att döma ut mig nu :D Men bror: Jag har ändå inget att komma med så det gör ju inte så mycket att jag lägger upp en bild på gäddhänget :P


Uppdaterat:

Dagens mål är uppnått, mycket riktigt dömde bror Ante ut mig igenom en kommentar på min blogg för att jag laddade upp en spännisbild i detta inlägg. Därav kan jag nu ta bort bilden eftersom jag lyckats och kan nu somna gott :P

p.s Ante, nästa gång ska jag lägga upp en flexbild på dig ;P 

Av Erika - 13 november 2007 12:21

Ska på Ikea idag efter jobbet med Papi. Måste köpa en hylla till köket. Snickaren kommer inte fören till helgen, det var meningen att han skulle komma idag *suck* men men..


Vart en lååååååång promenad igår kväll och det känns i benen idag kan jag lova, gick och spände mig under hela promenaden då jag var rädd för att halka.

Usch, jag blir på dåligt humör när det är skitväder ute..sol vill jag ha!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards