Erikas Vardag

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Erika - 9 november 2007 16:02

Helén bjöd på jättegoda Cookies nu på fredagsfikat..dom var så söta att jag nästan inte ville äta upp en :) iaf så var dom hur goda som helst!


Se nu vad du missade Martin bara för att du skulle på din förbannade heldag på IKEA, Hur känns det? jag blev inte alls avundsjuk när du fick gå hem kl 14 idag ;P



Av Erika - 9 november 2007 10:41

I måndags brände jag mig på armen med locktången, det är typiskt mig.. i vilket fall som helst trodde jag inte det skulle synas så mycket men i måndags kväll var brännmärket blåsvart.


Och nu börjar skinnet att lossa, så det ser inge vidare ut och mina kära arbetskollegor har nu skrämt upp mig till max. Dom säger att det förmodligen kommer att bli ett ärr! Jag vill inte ha ett fett ärr på min arm. Tur att dom pysslar om mig iaf, Maggan kom precis förbi med lite Aloe Verakräm som sägs vara bra att smörja med på brännsår.


Nu ska jag fortsätta smörja in mitt brännsår och hoppas på att inget ärr uppstår.


Btw...upptäckte precis att det snöar ute, coolt.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards