Erikas Vardag

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Erika - 24 november 2007 23:46

Har haft det helmysigt hos Ante, Kakan, Julia och Elin. Vi åt tacos till middag och sedan kikade vi lite på tv och åt godis och chips :) Är så oerhört glad att dom flyttat hem igen.


Har köpt första julkappen idag också, till Julia :) Ska bege mig ner på stan imorgon också är det tänkt och inhandla några fler. Ska försöka hinna med att gymma lite också, sedan kl 15 ska jag på "smyckesparty" med Jannika. 


Har fått massor med inspiration nu till lägan, jag vill göra om så mycket här hemma. Men jag måste ta en sak i taget, först måste köket bli klart! Sedan blir hallen nog nästa projekt och därefter vardagsrummet. 


Julia och Elin tidigare ikväll:




Av Erika - 24 november 2007 11:20

Oförskämt pigg är jag idag, har sovit ca 12 timmar inatt, gött :)

Nu ska jag strax åka ner till gymmet och köra Biceps och Triceps, jag är taggad till tusen :) Sedan blir det en sväng på stan, förhoppningsvis hinner jag träffa Sibbe också :)


Framåt eftermiddagen ska jag bege mig ut till Alnö och träffa Bro + Familj, weee jag längtar!!! Ska ta med mig kameran tänkte jag, så bilder laddas upp här ikväll eller imorgon :)



Trevlig helg alla! 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards