Erikas Vardag

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Erika - 8 oktober 2012 12:00

Jag gillar när bloggare lägger ut sina favoritprodukter för smink, parfymer, hudvårdsprodukter mm. Då får man lite tips och vågar prova något nytt :)


Därför tänkte jag lista mina 3 absolut favoritparfymer som jag har. Prova någon av dem vettja, ni kommer Inte att bli besviken!!


1. Burberry Brit woman

 

Den här parfymen kan jag inte leva utan! Den luktar så fantastiskt gott. När jag har på mig denna parfym säger ALLTID någon: Men gud vad gott du luktar, vad har du för parfym??



2. Escada, Magnetism

 

En väldigt fruktig parfym som verkligen luktar TJEJ med stora bokstäver! :)



3. Versace, Bright Crystal

 


Luktar supergott, har en femenin och "förförisk" doft.



 

Av Erika - 8 oktober 2012 11:39

Hej fina läsare! Vill påminna er igen om att jag finns på Instagram om ni vill följa mig där också? erkis86 heter jag där.


Vill återkomma till fantastiska kroppen. Minns ni att jag publicerade magbilder här för ett tag sedan, före under och efter graviditeten? I morse tog jag nya magbilder, magen har dragit ihop sig ännu mer och jag tycker att det är fantastiskt att följa! :) Jag lägger ut dem här så att ni också får se och för att jag skall kunna gå tillbaka hit och kolla om några år och minnas.


Detta lade jag ut 2 veckor efter att Ebba var född, nu har det gått 2 månader och 1 vecka sedan hon föddes och nu ser magen ut såhär:


   


Den är inte tillbaka till sitt ursprung(vilket den kanske aldrig går tillbaka till) men herregud vad häftigt det är detta! Jag har inte tränat ett unns, endast tagit promenader och så ammar jag Ebba, det är också vara en bidragande faktor till att allt drar ihop sig i hyffsat snabb takt.

Jag kan inte säga det för ofta att jag är otroligt imponerad över hur kroppen fungerar, jag kan nu inte förstå att Ebba har legat i min mage, hur fick hon plats? och hur kunde magen hålla, att den inte sprack ;-P


Jag har inte tränat något ännu alltså, jag känner att min kropp inte är redo ännu. Jag vill verkligen känna mig "läkt" till 110% för att inte riskera att åka på några problem med bäckenet t.ex Min fråga till er mammor som läser detta, när började ni att träna efter graviditeten?

Det skulle vara skönt att kunna göra det snart då jag verkligen behöver träna min rygg. Jag har sedan länge kroniska nack och rygg problem vilket gör att jag bör träna dem regelbundet + att ryggen är i jäkligt risigt skick nu sedan jag burit på Ebba i magen och nu när hon finns här bland oss. Man bär runt, lyfter och ammar henne hela dagarna och det sliter ju på rygg och nacke :S


Nä dags att göra någon nytta här hemma, see you sötnosar!




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards