Erikas Vardag

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Erika - 17 oktober 2012 23:08

Finn ett fel.


Ebbis tidigare idag, tv:n var visst mer intressant än babygymmet ;)

   

Av Erika - 17 oktober 2012 15:20

Nu har jag varit iväg och beställt badrumsmöblerna så vi får dem i nästa vecka, weeehoo :)  Vill sätta tänderna i den lilla renoveringen så fort vi får grejerna så håll i hatten Chrille! :)


 

Jag idag då :) Älskar min höstjacka, tips till er som är ute efter en men inte hittat någon ännu. Denna fina finns på Cubus i färgerna grått, svart och vinrött.



Av Erika - 17 oktober 2012 11:37

Ebba åkte på Ögoninflammation igår. Usch det ser ju så otäckt ut, tur att det inte gör ont(har haft det själv några gånger) Fick badda ögat med ljummet vatten hela dagen och tack gode gud så är det mycket bättre idag. Det varar inte längre, nu är hon bara lite röd och uppsvälld så det går mot bättringsvägen.

 


Nu håller jag alla tummar att hon inte får inflammation i andra ögat!

Av Erika - 17 oktober 2012 10:32

God morgon!

Jag har lagt ut lite barnkläder på Tradera och har funderat på hur alla ni mammor gör med era barnkläder? jag kan ju inte spara allt för då kommer hela förrådet att bli fullt av barnkläder tillslut. Jag har sparat lite kläder som är speciell, t.ex Ebbas första pyjamas, första klädesplagget hon hade på sig när hon var nyfödd mm. Men det känns drygt att lägga ut allt på Tradera också, det är så mycket pyssel med det.

 

Paket som skall skickas till de som har vunnit mina auktioner

 


Vad gör ni med alla barnkläder? sparar ni allt, skänker ni bort, säljer?

Tacksam för tips :)

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards