Erikas Vardag

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Erika - 16 oktober 2012 10:38

God morgon mina fina läsare!

Jag och Ebbis sov till kl 8:30 imorse så jag känner mig grymt jäkla utvilad! Det är fasen helt fantastiskt vilken tur jag har som har en liten fis som sover hela natten! Jag hoppas verkligen att det håller i sig.


När vi steg upp i morse och tittade ut genom fönstret vart vi bländade av den vita SNÖN som ligger som ett täcke ute på verandan och gräsmattan.

 

Vad hände? jag vill inte ha snö än, jag har inga vinterdäck på bilen ännu och Chrille är ju i Norge i en vecka till!!


Eftersom vi därför kommer att få spendera dagen hemma inomhus har jag passat på att göra upp en värmande brasa vilket både jag och Ebba älskar. Vi är väldigt frusna av oss, kalla händer och fötter konstant, stackars henne att hon har ärvt det från mig!

 


Nu är det dax för mig att göra lite nytta här, det gäller att passa på när lillan tar en liten lur! :)

Kram på er.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards