Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Kärlekens Tunga

Av Erika - 16 januari 2011 16:01

Hello Sunshines!

Tänkte att jag skulle visa er de 2 fondväggar som jag tapetserade igår. Den ena är i Vardagsrummet och den andra är i matsalsdelen.

 

V-rummet


 

"Matsalsdelen"


Till veckan kommer jag att lägga ut före och efterbilder på Kök och Vardagsrum också så ni får se hur långt vi har kommit.


Idag har jag hälsat på min fina vän Sara och hennes & Henriks bedårande lilla Estelle. Det var så mysigt att ses igen och framförallt att få träffa lilltösen   Tack för idag Sara och Estelle!   

 

Supersöta Estelle.


Imorgon vankas det Karateträning, jag har dammat av dräkten och är redo för ett förbannat hårt 1,5h pass   


Lateeeer!

 


Du vill höra kärlekens tunga,
säga orden igen,.
Kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig skall du glömma mig.



 
 
Emma

Emma

16 januari 2011 20:37

Vart kör du karare?

http://www.emmaasp.blogg.se

Erika

16 januari 2011 20:43

Sundsvalls Sportkarate, håller till uppe på Sidsjön.

 
Ingen bild

Sara

18 januari 2011 11:45

Tack själv Erkis! Det var så roligt att träffa dig! Tusen TACK än en gång för de fina presenterna till Estelle, hon är helt galen i sin mjukis kanin! Hoppas vi ses snart igen, KRAMAR

Erika

18 januari 2011 12:27

Men detsamma Sara och snart ses vi igen, var så säker :) Jag kommer och hälsar på er när det passar, så kan vi umgås lite längre :) Kul att hon myser med kaninen, förhoppningsvis får hon nytta av den när hon blir lite äldre och skall sova för natten..kaninöronen är en bra typ av "snuttefilt" eftersom dom är så lång och mjuk :) Saknar er redan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards