Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Erika - 4 januari 2011 20:05

Goood kväll Homies! 

Behöver jag ens nämna att jag är sjukt less på att vara sjuk och bedrövlig? Nä, så vi lämnar det. Hej. 


För någon månad sedan frågade Chrille mig vart Morakniven hade tagit vägen.

- Eeehm jag vet inte..

sa jag och försökte låta oskyldig. Men det gick ju åt helvete, han hörde ju direkt att jag ljög. Så jag fick visa honom tillslut vart den var:

 

I mitt nattduksbord! När jag förklarade att jag har den där för att vara väl förberedd att kötta på ifall det kommer in en tjuv eller våldtäktsman på natten och att han därför absolut inte fick ta igen kniven, så låg han redan dubbelvikt av skratt i sängen.


Men hallå, är det jag som är knäpp? jag känner mig jävligt trygg när jag har en kniv nära till hands på natten. Är det någon mer som är lika skruvad som jag eller är jag ensam om detta??  


Nu ska jag hosta och snora vidare, kul som fan.

Hörs då./Erkis the Butcher

 


Förresten, jag har ju alltid varit svag för Akon..han har fått varit med på många långpromenader genom åren. Här kommer en av favvolåtarna som gick varm i mina lurar för nåt år sedan och som har gått varm här hemma ikväll:

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards