Erikas Vardag

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Erika - 31 januari 2011 19:15

Hello Cuties!

Helgen har varit fantastisk. Fredagen vart det bara lugnt, spelade lite Buzz och kikade på film. Hela lördagen umgicks jag med Ante, vi tog en heldag på stan som innefattade fika och shopping. Sedan på kvällen käkade vi på Stekhuset, tog ett glas vin på Invito, tog en kall på Irish pub och avslutade kvällen på Oscar.

 


 

   

   

 

Vi hade det supertrevligt verkligen och detta skall vi göra oftare! :)


Hela söndagen spenderade jag också med Ante, vi käkade lunch tillsammans och sedan såg vi på tv hela kvällen och eftermiddagen hemma hos mig. Lillemor gjorde oss också sällskap :)


Idag har det varit en rätt tung dag på jobbet, men det är det ju alltid på måndagar just av den anledningen att det är måndag! Jag ogillar verkligen måndagar.

Det vart en fika på Barista efter jobbet iaf med Ante, jag valde att prioritera vänner framför träning ikväll alltså. Så det blir ingen karate för mig förrän på onsdag.Men vad gör det?

   


Jag har köpt träningskort på Ego idag iaf så jag kan träna på det snart nyöppnade Ego gymmet här ute på ön. Känner att karateträning 2ggr i veckan blir på tok för lite träning för min del, jag behöver varva det med några styrkepass i veckan också.


Kasta pärlor åt svin..ja jag går och sjunger den låten hela tiden nu tack vare dig Andreas! :P


Hej på er!


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards