Erikas Vardag

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Erika - 12 januari 2011 18:57

Ens nära är det absolut bästa som man har i livet. Utan er skulle jag inte klara av en enda dag, ni ger mig så otroligt mycket värme och kärlek och jag hoppas att ni känner att jag ger er det tillbaka. Jag kommer from nu, varje vecka att skriva ett blogginlägg till en nära vän som betyder.  Jag börjar med dig Andreas.

 

Andreas.

I så många år har vi stått vid varandras sida du och jag. Vi har skrattat och gråtit tillsammans, blivit ovänner och vänner igen, gjort jävligt dumma saker tillsammans och bett om ursäkt tillsammans. Sagt till varandra när vi har gjort fel men också hyllat varandra när vi har gjort något bra. Jag har alltid vetat och vet fortfarande att när jag berättar något för dig i förtroende så stannar det hos dig för alltid.

 

Du har aldrig dömt mig när jag har tagit dåliga beslut, du har alltid funnits där tätt bakom mig och puttat mig framåt när jag har behövt det som mest. Du kommer alltid att vara den vän som ligger mig varmt om hjärtat och som jag skyddar, bevarar och vårdar ömt. Ingen kan få mig att skratta så gott som du, ingen kan bjuda på sig själv så mycket som du gör och ingen kan ersätta just dig.

Andreas, många minnen har vi tillsammans och många fler skall vi tillsammans skapa. Du är ovärderlig!


                   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards