Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

En fantastisk födelsedag..

Av Erika - 28 november 2010 17:47

Vilken fantastisk Födelsedag jag har haft idag som började firas redan igår.


Middagen med Emma och Andreas  var super, vi hade det så himla trevligt. Vi åt på Stekhuset och sedan gick vi till Oscar och tog nåt glas vin och dansade. Det var en superlyckad kväll och vi träffade massor av bekanta där som vi inte har sett på länge..så kvällen får verkligen 5+.

 

   


 

                         


Idag har famijen varit här i renoveringskaoset och firat mig och fikat Tårta och kaffe :) Jag fått jättefina presenter och det var supermysigt att ha hela familjen samlad här. Tack för idag   

           


Nu blir det soffmys och hoppas att de närmsta dagarna bara flyger iväg..för nu saknar jag Chrille nåt så förbannat så måtte det bli tisdagkväll Nuuu!!

 
 
Ingen bild

Kusin Malin

28 november 2010 21:34

Hallå min fina kusin och stort gratis på födelsedagen!
Hoppas du mår bra och har haft en jättebra födelsedag.
Snart måste vi ses! Sköt om dig.
Många kramar

Erika

29 november 2010 07:50

Men heeeej Malin!!! Tusen tack fina du

 
Sofie

Sofie

29 november 2010 08:18

Hej Erkan!

Måste bara få säga vilken bra blogg du har! Jag har kommit ifrån blogandet lite & blivit väldigt dålig på att läsa bloggar oxå, men din är alltid lika skoj att gå in och läsa. Mycket bilder & lättsam text att läsa!!

Stor kram till dig!

http://www.sgradin.blogg.se

Erika

29 november 2010 16:02

Hej Sofie.
Men gud vad glad jag blir, tack så jättemycket sötis!!! :) Tycker det är viktigt med bilder och inte alltför massiv text för då orkar ju ingen läsa. Sköt om dig, kraam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards