Erikas Vardag

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Erika - 25 november 2010 21:31

Ikväll åkte julpyntet fram! Jag brukar alltid julpynta hemma den 1:a advent..men iår hinner jag inte det så det fick bli ikväll istället.

 

         

Det finns inte så mycket utrymme att Julpynta på här hemma ännu eftersom bottenvåningen är ett Byggkaos, men det vart lite juligt på övervåningen iaf :)


Helgens planer då?

  • Jo imorgon efter jobbet ska jag bli fin i barret(bilder kommer under helgen) och så blir det Idol-Mys tillsammans med svägerskan Kakan.
  • På lördan blir det en heldag på stan tillsammans med min vän Ante och Emma(förhoppningsvis om hon kan) och sen på kvällen så ska vi ut och äta en god middag och ta någon drink på Oscar kanske.
  • Söndagen är Erikas dag. Jag fyller hela 24 år då, så det blir Födelsedagsfika här för släkt och vänner..Myyys :)

Nu är det dax för mig att kojsa, är helt sluut!

Natti!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards