Erikas Vardag

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Erika - 14 november 2010 13:48

Hej.

Ja vi lever i ett byggkaos. Det var tänkt att köket vid det här laget nästan skulle ha varit klart, men det är låååååångt ifrån klart. Det har gått rätt bra ändå att leva i detta fram till igår. Jag och Chrille vart så otroligt less när vi kom ner till nedervåningen igår morse och såg ytterligare en dag vad vi lever i. Så vi deppade ihop, åkte och käkade och när vi kom hem la vi oss i soffan och såg 5 st filmer innan det vart läggdags!! Såhär ser det ut just nu i kök-vardagsrum

          Nu är vi rätt less på att äta Pan-pizza, havregrynsgröt och Finduslådor...men det är väl bara att finna sig i att vi måste äta det i ca 4-5 veckor till :S


Och jaaa jag vet, det kommer ju blir så bra när det väl är klart, tänk framåt. Det har vi gjort hela tiden också, men ibland måste man få bli less, deppig och trött på skiten så låt oss vara det nu!


Hej. 


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards