Erikas Vardag

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Erika - 8 november 2010 09:47

Goodmorning Sunshines!
Vi har haft en bra helg i Övik, dock är det alltid skönt att komma hem igen o få sova i sin egen säng. återkommer med bilder i morgon.

Min födelsedag närmar sig med stormsteg och jag börjar redan känna mig orolig inför födelsedagsfikat. Kommer köket vara någorlunda klart då? hur ska jag annars göra? För tårta och kaffe vill jag bjuda på, älskar ju när vänner och familj är samlad över en fika! hmm, ja det återstår att se hur det blir.

Har klurat på saker som jag önskar mig och det blev en liten lista tillslut :P

  • Symaskin
  • Lerugnsgryta
  • Locktång
  • Boken LA Candy skriven av Lauren Conrad
  • Body butter Kokos – Body Shop
  • Ljuslyktor
  • Morgonrock(inte fleecetyg eller frotté)
  • Riktiga, varma vinterhandskar
  • Svart Halsduk
  • Raggsockor
  • Armbandsur i lite större modell(från Ur och Penn t.ex.)
  • Svart ”fotoalbum” med tomma svarta sidor som man klistrar fast bilderna själv i.
  • Presentkort – Rummet
  • Presentkort- Åhléns



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards