Erikas Vardag

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Erika - 10 november 2010 19:15

Åå mys med första snön var det första man tänkte i morse. Men fan så less jag har varit på denna snö idag och ikväll. Sladdade som fasen på väg till jobbet, det var oplogat överallt. När jag skulle gå till gymmet på lunchen fick jag vandra i djupsnö hela vägen dit och hem eftersom det var oplogat överallt även då.

Men när jag skulle gå till bilen efter jobbet såg det ju mysigt ut så jag tänkte att det är ju rätt mysigt med snö ändå.

 


Tills jag kom till Tunadalssågen där det var tvärstopp!

 

Jag satt i bilkö i över 1,5 h  innan jag var hemma. Först hade 2 bilar krockat efter Alnöbron och sedan körde 2st bussar åt helvete efter Alnöbron. Måttligt less när jag väl var hemma, men då räddade våra grannar min kväll genom att bjuda på varm soppa och smörgås, fina Ivve och Sonja   


Hoppas på en mer plogad stad utan snöfall imorgon. Nu ska jag mysa med min Chrille! :) Kram.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards