Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2008

Av Erika - 15 juli 2008 18:59

Ja, rubriken säger väl allt?

Jag har få riktiga vänner, få men så otroligt betydelsfulla som jag aldrig vill släppa taget om.

Desvärre verkar en mur har byggts upp mellan mig och en utav dessa få.

Jag frågar mig varför? i ärlighetens namn så vet jag inte. Jag finns här och har alltid funnits här, men tycker inte du att det är så?

Är det något jag har gjort fel som jag inte är medveten om? jag har analyserat och vridit och vändt på detta och kommit fram till att jag inte har gjort något fel för att du ska vända dig om och gå.


Handlar kanske allt det här om ett missförstånd? eller så var det kanske så att jag bara passade en viss tid och nu har du tröttnat på mig?

JAG VET INTE!!


Jag orkar inte fundera på det här mer, jag finns fortfarande kvar..det gör jag. Men jag är så otroligt ledsen över att den här tjocka muren har särat på oss två och just därför får det mig att ifrågasätta om våran vänskap verkligen var så stark som jag alltid förut trott?..

Av Erika - 15 juli 2008 09:26

Härligt väder :) Ska bara slänga i mig lite frukost sen så bär det av till Fläsian för lite sol och bad.

När jag kommer hem sedan så ska jag bege mig ner till gymmet. Och kanske avsluta kvällen med en lång och skön kvällsprommis?!



Yes, då var jag klar med Vardagsrummets makeover för denna gång. Snart är det hallens tur.

De små bilderna är tagna just för att ni ska se den egentliga färgen. De stora bilderna lurar ögat nämligen, som ni ser så är det en väldig skillnad i färg på de små respektive de stora bilderna?


Före:

Efter:

Före:

Efter:

Av Erika - 14 juli 2008 19:19

Har haft en helmysig dag. Jag har varit hem till min kära mor i Stöde. David, Marina, Alex och Lily var också där :)


Nu har jag spenderat eftermiddagen/förkvällen med att måla i V-rummet. Det blir bra..mycket bra. Före och efterbilder kommer upp här på bloggen när det är klart :)


På Onsdag drar vi till Davve och Marinas stuga, ååååå vad jag längtar :D 

Av Erika - 13 juli 2008 18:37

Är fortfarande inte bra, men jag är mer människa idag iaf. Har lyckats köpa färg till vardagsrummet iaf och beställt tapeter till hallen, här ska göras om! :)


Har även hunnit varit hem till Bror Davve med fam och ätit tacos där. Och så har jag agerat frisör, jag har både slingat och klippt Marinas hår :)


Alex busade på som vanligt, han är ju så go fasters lillhjärta :) 



Nu ska jag kasta ner mig i soffan, är heeelt färdig!


Av Erika - 12 juli 2008 14:53

Sjuk som en gnu, wehoo ;( Är glad att det regnar iaf, prima sjukisväder.


 

Av Erika - 11 juli 2008 22:07

Äntligen Semester!

Och den inleder jag med halsont och feber *suck* folk i min omgivning har gått runt och haft halsont och varit halvkrassliga. Trodde dock inte jag skulle åka på det eftersom jag nyligen varit sjuk, men tji fick jag ;(


Var iaf och fikade med Fredrik på Barista efter jobbet. Trevligt att träffa honom igen, det var ju så längesen sist. Tack för fikastunden vännen :) 


Kvällen har spenderats hos fröken J med kebabsallad, chips, godis och film. Ja semestern måste ju firas rejält därav mycket snask ;)


Nu måste jag lägga mig och kurera!!


Av Erika - 11 juli 2008 13:01

Jag hittade en helt underbar sida förra veckan.


Du kan beställa hårvårdsprodukter, parfymer och smink till ett superbilligt pris! Jag gjorde en beställning av 3st Paul Mitchell produkter som i butik skulle kostat mig ett x antal 100lappar Vet ni hur mycket jag betalade inkl frakt från denna fantastiska sida ? 340 kr!!!!


Så mitt tips är att besöka http://www.beautybay.com


P.s Produkterna är prissatta i Pund, så för att räkna ut hur mycket din beställning blir i Svenska kronor, besök forex.se :)

Av Erika - 10 juli 2008 22:17

Nu har jag precis kommit hem ifrån teatern. Jag kan inte säga annat än att den var jätte, jättebra. Och såklart så fällde jag ett antal tårar..blödig som man är. En gripande historia var det.



Natti natti. 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards