Erikas Vardag

Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Erika - 5 juli 2008 22:58

Ibland kan en våg av bitterhet skölja över mig och jag frågar mig varför?

Jag har blivit behandlad illa många gånger och visst är det fruktansvärt. Men det är inget som ska få mig att att nässla in mig i bitterhet. Bitterhet är ju något fult och ondskefullt. 


Så istället för att jag ibland ska känna mig bitter över hur saker har gått till och hur jag blivit behandlad, så ska jag istället dra en lättnads suck över att dessa personer visade sitt rätta Jag inte en dag försent. Jag ska vara glad över att jag står här ensam och har ett helt okej liv istället för att längta tillbaka till t.ex tvåsamheten som inte har varit mer än baserat på en stor lögn som hade gjort mitt liv till ett otroligt olyckligt liv om det hade fortlöpt. 

Amen!


Befinner mig på Ön nu och de 2 Söta sussar sött och har gjort det i några timmar.

Jag har haft en underbar dag, ett härligt kalas på efterm med underbara människor och ett härligt avslut på kvällen med en lång sagostund med Julia. Hon är en hejjare på att berätta sagor hon ska ni veta :)



Av Erika - 5 juli 2008 12:24

Igår fyllde min Svägerska Marina(morris) år så jag ska strax bege mig dit på lite kalas. Har sprungit på stan i nån timme och köpt present åt henne + kikat runt lite bara.


Efter kalaset ska jag ut på Ön och vara barnvakt åt Jullis och Elin, myysigt :)


Söta Lily på Sporthallsbadet i Torsdags med sötkläderna som hon fått av Faster Erkis :)


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards