Erikas Vardag

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Erika - 9 juli 2008 20:43

Jag och Jannica har varit och provat det nya fiket i stan, Barista.

Vi var otroligt imponerad av inredningen och hela atmosfären där, mindre imponerad av maten och kaffet. Men det var helt okej, iaf så okej att det är värt att göra ett återbesök.


P.s Ett stort Grattis till min älskade vän Emma som har sin "1-års dag" idag, blir tårögd nu på hennes stora dag. Ni kan inte ana hur FRUKTANSVÄRT stolt jag är över henne. Älskade Emma, du är en riktig kämpe du!

Av Erika - 9 juli 2008 11:11

Haha, jag blev så full i skratt när jag talade i telefon med en person nu. När jag sa hej då och skulle lägga på så säger personen: fint, hej, hej, hej, hej.


Det är ingen som förstår det roliga i det hela jag vet, men Herr K.Karlsson sa alltid hej, hej, hej på ett roligt stammande vis när han skulle avsluta ett samtal och det lät alltid så hysteriskt roligt. Så jag fick lite flashbacks från den tiden, vi skrattade alltid lika gott varenda gång han hade sagt så och lagt på luren. Varför inte säga Hej en gång bara? :P


Onödigt vetande, I know.




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards