Erikas Vardag

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Erika - 18 juli 2008 17:13

Så var jag hemma igen. Jag har haft det underbart i Davve och Marinas stuga :) Vi har badat, solat, hoppat studsmatta, spelat badminton, ätit god mat,  skrattat gott,  arbetat hårt och haft det super mysigt :D Bilder kommer imorgon!


På vägen hem möttes jag av en älg som kom springandes över vägen, det var mindre kul. Tur att det gick bra!


När jag parkerade bilen hemma nu ser jag en man som ligger livlös intill husväggen, jag gick fram och såg att han var aldeles blodig i  hela ansiktet så jag gick fram och kollade om han levde. Han vaknade till då så jag började tala med honom och märkte att han var onykter.

 Jag ringde polisen och satt med gubben och försökte prata med honom tills polisen kom.  Ja jisses, man ska vara med om mycket...


Snart ska jag ner på stan och ta en kall i den härliga solen,

Ciao! 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards