Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2008

Av Erika - 25 juli 2008 21:50

Dålig bild på Blåsan jag ska ha på mig ikväll, men bättre än ingentingt ;) Jag har köpt den på rean för 75kr på mitt älskade Godisställe där jag ALLTID hittar super fynd * och jag avslöjar aldrig vart* ;)

Föresten: Jag hatar att jag inte hatar dig!


Denna Fredagkväll kommer att bli en toppenkväll. det vet jag!

Av Erika - 25 juli 2008 19:06

Har haft en supermysig dag på släda, och bruuun har jag blivit :D

Fick inte tag i någon sistaminuten tågbiljett till sthlm imorgon :( Så jag åker till Sthlm på Söndag istället. På ett vis är det bra, för nu hinner jag ju träffa Jonas som är hemma på besök(han bor i sthlm annars) det ska bli så roligt att träffa han :D



 

Ja och eftersom dom inköpta Harboe Pilsner inte kommer till användning i Sthlm imorgon nudå så får dom komma till användning nu istället :D Ska ut ikväll och göra stan osäker tänkte jag :D  


Nu ska jag ut och sätta mig på Ballis igen och njuta av det vackra vädret, en isande kall Harboe och ljuvlig musik. Hejpa!


Fiiiiiiiee, ååå vad jag längtar tills på Söndag, då ses vi min älskade Soulmate! 

Av Erika - 25 juli 2008 09:48

Ååååå vilket underbart väder :O) Ska strax åka ut till Slädaviken idag igen :)


Imorgon åker jag till mig älskade Fiiee i Sthlm och blir där tills på Tisdag. Åååå det ska bli så roligt! Så räkna med att det kommer upp en hel del knasiga bilder här på bloggen i helgen :D

Och på Tisdag då, då möter jag upp Mamma i Sthlm och så ska vi åka färja till Tallin :) Jag och mamma har alltid så roligt ihop så jag vet att det kommer att bli en galen resa :D 


Later! 

Av Erika - 24 juli 2008 23:01

Tog en tripp ut till Tynderö ikväll, har alltid velat sett hur det ser ut där. Att sitta där på en klippa och stirra ut över havet var magiskt.

Tynderö kommer jag definitivt att besöka fler gånger. 

Av Erika - 24 juli 2008 15:56

Damn vad hett det är ute.. och glad är jag för det :D

Började dagen åter igen med ett träningspass, därefter drog jag ut till Slädaviken och "bronsade" ( som brorsan säger :)  2 dopp vart det också.

Bror+fam och Annelie var där också.

 

Bus-Julia :)


Nu har jag precis kommit hem ifrån en grymt svettig promenad, så det är dax för en dusch. Sedan ska här lagas käk!

Av Erika - 23 juli 2008 22:02

Brorsan gjorde en lysande insats med ljudgrejerna, jävlar vilket ljud, vilken bas..jaaa klockrent!


Jag älskar allt som har med ljud och musik att göra. Det beror nog på att jag är uppvuxen med 2 bröder och har en pappa som är galen i musik och som alltid har spelat högt! Så förstå vilken fröjd det är för mig att köra bil nu och kan lira mina favoriter på högsta volym med en förjävla bra bas! Jag är överlycklig! :D 


Nu blir det en kopp te i soffan med nya H&M katalogen :)

Tjarå 

Av Erika - 23 juli 2008 15:47

Halloooooo,

Ja, Erkis började dagen med ett träningspass! Sedan hämtade jag upp Evan och så åkte vi ut till Bänkås och stekte. Dock vart det väldigt molnigt efter ett tag så vi vart inte så långvarig. Men vi hann med ett dopp iaf och det var vidrigt kallt!

Sedan tog vi en mjukglass på Ö-grillen, yummie :)

Nu ska jag blåsa ut till ön igen, bror Ante ska koppla in stereon, slutsteget och baslådan i min bil, weeee :D



Av Erika - 22 juli 2008 16:08

Tvätta, städa, sola och Träna. Det är vad jag har hunnit gjort idag.

Jag blir snart vansinnig på vädret, mulet på dan och fint på efterm/kvällen..kan det aldrig vara fint på förm så man kan lägga sig och steka på stranden??

  

Nu ska tvätten vikas och sedan ska jag försöka måla på mig ett ansikte. För sedan blir det en tripp ut till Birsta för att inhandla en bilstereo!


 

Dagens mellis vart helt otippat en Omelett, det var nog år och dar sedan jag åt det. 


Tjarå! 


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards