Erikas Vardag

Alla inlägg under maj 2008

Av Erika - 23 maj 2008 11:05

Jag känner mig allmänt superglad, bra va? :)

Allt går som på räls och dom i min närhet förgyller min vardag på ett underbart sätt :)


Trevlig helg alla!




Av Erika - 22 maj 2008 18:08

Crossfade - Cold <-- åååå vilken nostalgi. Låten kommer alltid att vara överlägsen i mina öron :)


Äntligen har jag fått mattan jag vill ha! En "lugg-matta"

Alltid när jag åkt till Ikea för att köpa den så har den varit slut vareviga gång. Men nu hade jag en sån tur att Jannica hade köpt en med den passade inte hemma hos henne, så då kunde jag köpa den av henne, wee :)


Before:


After:

Av Erika - 21 maj 2008 08:14

Förstår inte varför jag är så sjukt trött hela tiden, kommer iofs sällan i säng före 23 nu för tiden. Förut sov jag alltid vid 21.30

Hade en vilodag ifrån träningen igår och det var välbehövligt. Men idag är det tillbaka till allvaret igen, vi ska köra Bröst efter jobbet och det blir nice.


Ska lägga en beställning på en klänning och en bikini sedan när jag kommer hem. Efter det blir det filmkväll, great ;)


Min nya blus, så söt så :)

Av Erika - 20 maj 2008 18:19

Jag har en vän som inte mår bra nu och det gör ont i mig att stå och se på. Men jag står här och tar emot min vän när denne faller och jag ska göra allt jag kan för att bidra med en liten gnutta hopp och mod och försöka hjälpa till att läka såren.




Vänner är det dyrbaraste man har, så försumma aldrig en vän.


Av Erika - 20 maj 2008 15:29

Jag vet inte riktigt vad det var med mig igår, men idag är det iaf bra igen ;)

Slutar om 5 minuter, så det blir en sväng på stan innan jag åker hem. Bloggar mer senare!

Ciao!

Av Erika - 19 maj 2008 23:19

Har haft en riktigt vidrig dag idag. Allt har varit fel och jag har haft ett jävla humör.

Men imorgon blir det min dag igen, det är jag säker på :)  

Av Erika - 18 maj 2008 14:38

A lovely Sunday so far.


Snart dax för träning, jag är laddad as always.

Dagens inköp: En Fredskalla. Jag älskar Fredskallor..så fin så.



Av Erika - 17 maj 2008 12:23

Ja det är precis vad jag har i från gårdagens ryggpass, Lovely! :)

Startade dagen med en morgonprommis i morse och det var grymt skönt! Synd att det blåste så mycket bara..


Nu är jag precis hemkommen ifrån gymmet, det vart ett fläskigt benpass idag så nu har jag ett sånt jäkla tryck i benen så det ser lite lustigt ut när jag går ;P

Det blir fullt upp hela dagen, jag ska hjälpa Jannica att flytta..oj oj oj vad min kropp får jobba idag. Men det går nog bra :)


Veckans träning:

M = Axlar

T = Armar

O = Vila

T = Bröst

F = Rygg

L = Ben


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards