Erikas Vardag

Alla inlägg under maj 2008

Av Erika - 3 maj 2008 11:56

Grymt var det med en morgonprommis, nu ska jag ladda med kyckling och ris + en stooor Prolledrink inför träningen.

Mina nya byxor som är gryyymt sköna:


Av Erika - 3 maj 2008 09:39

Har sovit som ett klappträ inatt så jag är helt mör i kroppen.

Jag tänkte iaf börja dagen med en morgonprommis sedan blir det frulle.

Ett grymt armpass blir det på förmiddagen och efter det en stekar-solning .


Jag är lur på om jag ska blåsa ut till Alnö ikväll och hänga med mina kära bröder, farsan och Mange när dom har grabbkväll...ja så får det nog bli!



/ Erkan





Av Erika - 1 maj 2008 22:48

Åkte hem till Stöde igår efter jobbet och blev kvar där tills idag. Skönt att få inandas lantluft och finna lite sinnesro, välbehövligt!


Blåste ut till Alnö i eftermidag och kom hem för en stund sedan. Ante och Kakis tog en tur med Mc:n medans jag och Jullis kikade på Bolli.


Sedan var det min tur att få åka med, vi höll på att skratta ihjäl oss när jag skulle ta på mig Kakis ställ dock, hon är ju lite kortare än mig så kläderna var en aning för kort :P


Här är jag och brorsan redo för avfärd:


När vi kom hem blev det kaffe, efterrätt samt chill i soffan.


En härlig Torsdag har jag haft och en härlig helg ska jag ha. På söndag får jag träffa Lily också, jag längtar!!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards