Erikas Vardag

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Erika - 27 maj 2008 22:30

Har tränat själv i några dagar nu och det har gått bättre än förväntat. Jag är ju van att Ante hejar på och hjälper till men nu har jag fått klarat mig själv. Men på Torsdag är min personliga coach tillbaka i gymmet med mig igen :D


Invigde mitt nya träningslinne idag också, jag gillar färgen(som är något skarpare i verkligeheten) :)


Jannica kom förbi en snabbis förut och hon överraskade med Erkis favoritblommor, Liljor!! Hur söt är hon inte då? underbara vän!


Pratade med älsklingen Fiiee förut också, jag saknar henne så mycket ibland att det gör ont!

Jag har så söta vänner vänner, dom ger mig så mycket kraft och styrka. Mer än vad dom kanske tror.


Natti natti Sötnosar!

Av Erika - 27 maj 2008 09:41

Jag har en trogen vapendragare på jobbet, som går under många namn. Styrman, Styrbjörn, Styann, Spyan, Esbjörn..you name i!


Det jag vill komma till är att jag och Styrman är rätt duktiga på att munhuggas i dagarna ända. Hade jag inte haft henne som bordsgranne hade mina dagar varit så mycket tråkigare.

Vi är bra på att trycka ner varandra jag och Styrman, men trots alla hårda ord så vet jag att hon älskar mig ändå ;P

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards