Erikas Vardag

Alla inlägg under maj 2008

Av Erika - 16 maj 2008 08:05

Ja, jag är aldeles fruktansvärt trött i dag..men jag hänger inte läpp för det, jag piggnar nog på mig under dagen :)


Ja min helg ska jag spendera på gymmet och med vänner, mycket mer än så blir det nog inte. Kanske pysslar lite i lägenheten också, är lite på pysselhumör nu nämligen.


Idag åkte min favoritklänning fram på Erikas obligatoriska kjol/klänning-dag också  :)


Trevlig helg!

Av Erika - 15 maj 2008 15:28

Jag slutar 15:35 idag och hur nice är inte det?:)


Ska åka och hämta Ante på hans jobb, dock slutar han inte fören halv 5 så jag får väl sitta där och surra en stund, sedan åker vi ner på gymmet. Idag står bröst på träningsagendan och jag är laddad :)


I övrigt mår jag bra..väldigt bra faktiskt :)

Av Erika - 14 maj 2008 20:26

ÅÅ vad det har pysslats hemma hos mig ikväll. Jannica och Jenny var hit på besök och nu har vi praktiskt taget gjort om hela mitt vardagsrum. Tavlor har flyttats och bytt plats, likaså prydnadssakerna.


Som jag skrivit tidigare så köpte jag tyg helgen som var till en tavla jag skulle göra. Så nu är min fina tygtavla klar. Såhär blev resultatet:



Av Erika - 13 maj 2008 21:11

Tre namn du går under:

  • Erika
  • Erkan
  • Ika

Tre saker som skrämmer dig:

  • Fart
  • Min granne
  • Att något ska hända mina vänner eller familjen.

Tre saker du har på dig:

  • Linne
  • Byxor
  • Strumpor

Tre saker du tycker om:

    Träning
  • Värme
  • Skratt

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

  • Sova
  • Jobba
  • Träna

Tre av dina favoritlåtar just nu:

  • Jordin Sparks feat Chris Brown - No air
  • Takida - Curly Sue (Kommer aldrig bli less på den)
  • Sean Kingston - Take you there ( Blir sååå glad av den låten)

Tre saker du verkligen vill ha:

  • Kärlek
  • En ny cykel
  • Ett radhus

Jag utmanar: Kakan, Fiiee och Emma
Av Erika - 12 maj 2008 22:53

Människors illa beteenden förvånar mig inte längre..tänk att det finns livs levande idioter.


Jag är så jävla förbannad! 

Av Erika - 11 maj 2008 15:41

Ja för (o)vanlighetens skull så har jag shoppat lite idag ;) Jag har handlat tyg, gardiner, lite inredningsprylar samt en skjortklänning och trosor :)

Hittade ett jättefint tyg som jag ska göra en tavla utav..ska pyssla med det någon dag här i veckan är det tänkt.


Nu ska jag åka och hämta Ante, vi kan inte träna idag då jag fortfarande är krasslig. Så vi får ta en lugn prommis istället och bara umgås.


Skjortklänningen, härlig färg va?:)


Söta trosor med härliga färger, kommer bli snyggt på när man är brun ;)

Dop

Av Erika - 10 maj 2008 17:34

Det var Dop för lilla Elin idag och det var så vackert :)

Jag läste en dikt på dopet och det gick bra..trots min förkylning.


Min Dop outfit ;P


Pappa(farfar) fick hälla upp Dopvattnet


Julia fick hjälpa till hon också


Bror Ante med hela familjen :)


Min Svägerska Marina och Jag


My Lovely Bros :)


Av Erika - 9 maj 2008 18:55

Åå jag vill träna, ta en promenad, mysa ute i det vackra vädret och ta en fika på stan med mina vänner.

Men istället har jag legat utslagen fram tills nu..febern börjar förhoppningsvis gå ur kroppen snart för jag har svettats som en gris den senaste timmen.


Jag måste bli bra tills imorgon för då ska ju jag på dop!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards