Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2008

Av Erika - 8 april 2008 20:40

Fray - How to save a life <--- låten som gick varm hos Erkan Våren -07. Blir nostalgisk till tusen nu när jag sitter och lyssnar på den, jag har så otroligt många minnen till den låten.


Imorgon hämtar jag min bil, weeee :) Men innan jag brummar hem i den så ska jag slinga håret på min söta svägerska Marina :O)


Har gymmat både igår och idag, det har gått bra as usual.

Trots att jag får känslan av att mitt liv bara går på ren rutin just nu. Jobba, träna, äta, sova..så händer det rätt mycket i mitt liv och runt omkring mig nu ändå om jag tänker efter. Mer än så säger jag inte nu..Spännande ;)

Ciao!

Av Erika - 7 april 2008 17:34

Jag vill ha sol och värme, pissväder!






Av Erika - 7 april 2008 11:21

Idag skänker jag all min styrka, kraft och alla mina tankar till Johanna.

Det finns inga ord i världen som kan beskriva hur ledsen jag är för hennes skull.


Av Erika - 6 april 2008 21:49

Älskar min nya jacka, den syns desvärre inge bra på bilden..en bättre bild kanske kommer imorgon.

Jag glider för övrigt runt i en Audi A4 tills jag fått Min egna bil till veckan, det är rätt nice :) A4:an går ju som ett spjut så jag klagar inte att jag får ha den i några dagar :P


Nu ska jag göra kväll, Ciao.




Av Erika - 6 april 2008 17:37

Har shoppat lite idag och myst på stan, lägger upp bilder ikväll.

Av Erika - 5 april 2008 22:16

Åååå vilka underbara människor jag har omkring mig. Jag är så lyckligt lottad som har de vänner och den familj jag har!


Fick något fint av söta Eva förut som värmde mitt sarjade hjärta:


Erkan den finaste lilla blomma som lyser upp mina dagar och gör dom mycket lättare. Utan denna lilla söta stumpa skulle jag aldrig överleva dagarna på jobbet. Pöss och pössar i massor på denna underbara lilla varelse vid namn Erika Utterberg.



Tack söta du!!



Av Erika - 5 april 2008 10:36

Skönt att vakna upp och inte vara bakis :) Känns så jäkla skönt att jag kommit ur kroglivet. Tog en morgonpromenix till jobbet imorse vid 8 tiden och här sitter jag än :) Jobbar lite extra idag så jag drar in lite mer flis.


I eftermiddag blir det träning med Ante as usual sedan ska jag lägga mig i kärringgrillen så jag får lite färg på blekkroppen :)


Ha en härlig Lördag :)


Av Erika - 4 april 2008 22:41

Dagen har varit okej, inte bra. Morgondagen kommer dock bli bättre för då ska jag träna igen och då blir jag på bra humör. Dags för sängen om jag ska orka upp imorgon.


Längtar tills jag får bilen,men det är inte långt kvar nu :)


Natti natti Sötnötar! 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards