Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Erika - 4 april 2008 22:41

Dagen har varit okej, inte bra. Morgondagen kommer dock bli bättre för då ska jag träna igen och då blir jag på bra humör. Dags för sängen om jag ska orka upp imorgon.


Längtar tills jag får bilen,men det är inte långt kvar nu :)


Natti natti Sötnötar! 

Av Erika - 4 april 2008 08:03

Dagarna och veckorna bara flyger iväg, jag har lite svårt att hänga med.


Åkte bussen till jobbet i morse och jag blir chockad över hur extremt otrevlig busschaufförerna är. En resenär plingade för hon skulle av vid nästa hållplats, men chauffören blåste bara förbi, han stannade inte. Så resenären frågade lugnt om han inte skulle stanna. Då skällde chauffören ut henne efter noter, tillvilken nytta?  jag blev riktigt illa berörd.


Jag tog fram min älskade sommarklänning idag, kom på att jag faktiskt kan ha en skjorta under den och leggings nu i kylan..det blev great :) Så idag på min obligatoriska klänning/kjoldag fick det bli sommarklänningen :)


P.s Jag diggar min nya väska ;)

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards