Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2008

Av Erika - 14 april 2008 12:49

Jobbar till 18 idag så jag fick lite sovmorgon i morse och så hann jag med en morgonprommis :)

Efter jobbet blir det träning med Ante, ovanligt va?:)

Det är en bra dag i dag!


Förra veckans träning:

M: Biceps + triceps

T: Axlar

O: Vilodag

T: Ben

F: Bröst

L: Vilodag

S: Morgonprommis + Rygg

Av Erika - 13 april 2008 16:53

Ja gott folk, en fridfull Söndag har jag haft än så länge.

Har varit och gymmat med min klockrena vän Ante som vanligt, vi körde rygg idag och det gick fint :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, och ikväll kanske det blir en fika :)


Av Erika - 12 april 2008 23:45

Har haft en fantastisk Lördag med massa mys. Var på stan hela dagen lång med älskade svägerskan Kakis och lillhjärtat Elin var också med :)

Det blev först en lurre och sen lite shopping för både mig och Kakan. Det jag shoppade ser ni på bilden till höger nedan :)


Kvällen har jag spenderat med goda vänner. Det blev middag och filmmys :)

Ja, jag har haft en underbar Lördag helt enkelt!



Av Erika - 12 april 2008 09:14

Morrn morrn.

Har precis kommit hem ifrån två bleka, jag behövde lite färg :)

Nu ska jag göra mig iordning och sedan rullar jag ner på stan och möter upp Kakan :)


Ikväll blir det träning, middag och chill bara.


Mina nya Träningsbyxor från Twinlab:


Av Erika - 10 april 2008 21:25

Wehooo, jag har nyss kommit hem ifrån gymmet och ikväll gick det bra kan jag lova.

För 2 veckor sedan orkade jag bara 80kg i brenpressen, vet ni hur mycket jag klarade nu? 140kg. Det är alltså 60kg jag ökat med, det är inte fy skam det :)


Till helgen blir det full rulle, har så mycket jag måste få gjort. Men just nu ser jag bara fram emot Lördan när jag ska ha en mysdag på stan med söta svägerskan Kakis :)



Nu är det dax för mig att hoppa i säng om jag ska orka med morgondagen.

Natti!


För 2 veckor sedan åkte solglajjorna på, känns som det är långt kvar innan dom åker på igen, pissväder :(

Av Erika - 10 april 2008 17:51

Har så mycket jag behöver göra som jag inte hinner med. Ska slänga i mig mat nu iaf och lite senare blir det ett benpass på gymmet med Ante.

Kameran kanske följer med på gymmet ikväll, måste ju knäppa kort på Ante och visa här hur mycket han klarar i benpress :P

Av Erika - 10 april 2008 07:23

Drömde om Pappa och hans brutta..så nu imorse när jag vaknade blev jag orolig. Dom är ju i Indien och jag har inte hört av dom sen i Lördags.


Det är jag som är nojjig, dom har säkert fullt upp att shoppa på de stora marknaderna, steka i solen, dricka goda drinkar och äta exklusiva middagar. Såklart att dom då inte har tid att ringa hem till oss.

Av Erika - 9 april 2008 06:26

Jag ville lägga mig ner och dö när jag tittade ut igenom fönstret imorse. Vad händer, snö nu? jag lixom alla andra var ju så inställd på att våren kommit nu.


Jag hade dock på känn att jag ställt ut balkongmöblerna för tidigt :(

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards