Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2008

Av Erika - 19 april 2008 12:42

Hade det underbart roligt igår med Emma som sagt. Direkt efter jobbet plockade jag upp henne och då åkte vi och hyrde film, handlade karra och köpte med oss mat hem från China Box.


Alltid när jag och Emma ska se på film måste vi se på skräckfilm och Emma skriker alltid lika högt så jag blir livrädd, haha :)

Efter att vi sett filmerna tog vi ett varv med bilen nere på stan och sen mötte vi upp Emms underbara Päron på Max och satt där och fulade oss :)


Emma, You mean the world to me!

Av Erika - 19 april 2008 00:18

Jag har haft en underbart trevlig kväll med min älskade Emms. Bilder och en summering av kvällen kommer imorgon, jag måste hoppa i säng nu om jag ska orka upp och jobba imorgon.


Ciao! 

Av Erika - 18 april 2008 08:35

Snacka om att det är grymt att starta dagen med en morgonprommis. Solen följde med mig hela vägen också :) Ååå så härligt!


Helgen kommer bli grym, jag vet det..

Av Erika - 16 april 2008 22:02

Pubkväll imorgon på jobbet, jag hoppar den..och inget utgång blir det till helgen heller. Jag ska spendera helgen på jobbet samt på gymmet.

Men nästa Lördag, då ska jag ut och härja och det kommer bli Klockers. 

Av Erika - 16 april 2008 17:33

Välkommen älskade vår!!!


Det blir ingen träning idag för Ante hann inte med sig, så jag ska slänga i mig lite käk nu sedan blir det långprommis ute i det härliga vädret. Ikväll får jag besök av Fröken J och Herr A, underbara vänner!


Längtar så mycket tills på Fredag när jag får träffa och umgås med älskade Emms jag har saknat henne så otroligt mycket!


Tjaråå!





Av Erika - 15 april 2008 22:21

Vilket ooootroligt träningspass vi hade idag Ante och Jag. Kommer ha en sjuk värk i armar i morgon, gööött :)


Har legat i bra hitills i April. De gula gubbarna är de dagar då vi har tränat:


Av Erika - 15 april 2008 08:35

Bara så ni vet så har jag världens bästa Mamma och jag älskar henne mer än mitt eget liv.

...

Av Erika - 14 april 2008 20:59

What hurts the most, was being so close

and having so much to say 

and watching you go away 

Never knowing what could have been 

It's hard to deal with the pain of losing you everywhere I go 

But i'm doin' it...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards