Erikas Vardag

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Erika - 26 november 2012 20:55

Nu har jag tjuvstartat lite med julpyntet. Jag brukar alltid pynta den 1:a advent men i år blir det bara väldigt lite julpynt här hemma så då fick det åka fram nu.


Har provtänt dessa lyktor som vi fick i julklapp förra året och de lyser väldigt fint må jag säga. På lördag är det 1:a advent och då tänder vi första lyktan. Ni med? :)


 

Av Erika - 26 november 2012 08:42

Tittade ut genom fönstret från kontoret nyss och möttes av detta. Grått, trist och blött väder!


      

Nu kan det gott komma lite snö tycker jag, det ljusar ju upp omgivningen iaf.


Idag skall vi åka in till stan och möta upp pappa för en fika. Det var längesen jag var in till stan nu, eftersom vi bor på Alnö så har vi närmare till Birsta så vi åker alltid dit när vi behöver något. Lite trist egentligen, jag tycker att innerstan är mycket mysigare att strosa omkring i motför Birsta.


Hoppas att ni alla får en fin och härlig dag trots det tråkiga vädret.

Kram på er!







 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards