Erikas Vardag

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Erika - 9 november 2012 20:27

Lilla dotra sover och älskade sambon är i Norge och sliter. Så här sitter jag i min ensamhet, känns lite deppigt :(


Idag har vi varit och handlat julklappar till Chrille, skönt att fixa det när han är borta så man slipper smussla med inslagning osv :) sedan åkte vi hem till min pappa och fikade samt gav han en farsdagspresent   


I morgon ska jag på bröllopsfest så min mamma kommer ner och är barnvakt åt Ebba. Jag kommer inte att bli kvar där hela natten, blir nog en väldigt tidig kväll för mig. Men det ska bli kul att träffa lite folk i alla fall :)


Nä nu blir det kaffe och glass. Kram på er.

 

Av Erika - 9 november 2012 11:48

Igår startade jag ett evenemang på Facebook: Skänk en julklapp till de hemlösa. Efter att jag varit på Slink-Inn här i Sundsvallför någon vecka sedan och skänkte kläder och hygienartiklar så kände jag att jag ville göra mer. Speciellt nu också då julen närmar sig, det är så många där ute som inte har möjlighet till att fira jul :( 


Jag ville se om någon var intresserad av att skänka en julklapp till de hemlösa och utsatta här i sundsvall så därför skapade jag evenemanget. Det vart större än vad jag trodde. Jag tänkte att jag kanske skulle få med mig 20personer på detta tåg men just nu är det 268 personer som vill vara med och bidra!


Jag är så OTROLIGT glad att det finns fler där ute som vill vara med och bidra!!

Så nu har jag lite planering att pula på med gällande detta, jag kollar runt med fler ställen än Slink-Inn just nu om dom också vill ta emot julklappar, bl.a efs-kyrkan.


Vill ni också vara med och bidra? Gå in på mitt evenemang och välj att gå med. Mer info kommer :)

http://www.facebook.com/events/445211308874231/


p.s jag har nu skapat en ny kategori i bloggen som heter välgörenhet, kolla in det då och då.




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards