Erikas Vardag

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Erika - 12 november 2012 20:37

Herregud vad jag tappar hår :( Jag vet att man inte tappar något hår alls under graviditeten så nu när man ammar faller allt hår av som jag skulle ha tappat under de 9 månaderna jag inte gjorde det..men det är ju helt sjuuukt vad mycket hår jag tappar ;( Det är hår överallt och jag undrar om jag kommer att ha något hår kvar alls innan detta är över?


Någon som har tips på hur man kan "lindra" detta hemska håravfall??

 

Av Erika - 12 november 2012 10:09

God morgon mina fina!

Tittade ut genom köksfönstret i morse:

 

och insåg att nu är det verkligen höst på riktigt. Löven pryder backen, träden är nakna och daggen etsar sig fast i gräset. Härligt, men vart tog tiden vägen? den går så otroligt fort, skrämmande ibland och man önskar att man kunde stanna den för en stund.


Lillan sover sin första middagslur och jag har kört igång en maskin med tvätt och duschat. Vi får se vad resten av dagen bjuder på. Slutar det att blåsa beger vi oss nog ut på en lång och härlig promenad.


Önskar er en härlig måndag   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards