Erikas Vardag

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Erika - 1 november 2012 15:58

Vår lilla Badrumsuppfräschning är klar. Nya badrumsmöbler, ny matta, nya handdukar och så har jag sytt en gardinkappa och hängt upp. Det blev otroligt mycket luftigare och bättre med plats nu. Vi hade en stor garderob typ som stod där inne innan som tog upp alldeles för mycket plats.


Tyvärr var vi så snabb att riva ut den gamla inredningen så jag hann knappt knäppa några förebilder. Hittade en gammal bild från en fest där man ser badrumsspegeln iaf(så du får vara med på bild nu Jessica :))


Före:

 


Efter:

     


Nu är det bara elementet som måste målas som ni ser men det tar vi en annan gång! :)



Av Erika - 1 november 2012 15:49

Har köpt dregglisar på Babyproffsen idag till Ebba. Hon har börjat dreggla som bara den så det var inte en dag försent att införskaffa dessa. 4st för 120kr!


 

Av Erika - 1 november 2012 09:18

God morgon sötnosar!

Ja jisses vad jag städade och putsade fönster igår! Chrille åkte och hälsade på Olle och tog med sig Ebba vilket var superskönt så att jag fick städa i lugn och ro. Nu luktar det så gott här i huset och man ser ut genom fönstren   


Just nu sitter jag vid matbordet och äter en fattigmansfrukost. Kylskåpet gapar tomt!!

 

Hårdbrödsmackor och kaffe, inte mycket till frukost. Så idag ska vi åka och handla, vi får ju gäster till helgen så då måste det finnas gott om mat här :)  + att jag älskar att ha ett välfyllt kylskåp! :)


Jag har sällskap vid bordet av älskade Ebbis, hon sitter i Babysittern som hon älskar. Men nu har hon somnat ser jag...sömntutan våran!     


En sväng till Birsta blir det snart med och på eftermiddagen ska vi åka och bada med Ebbis på Alnöbadet! Lägger nog upp lite badbilder här ikväll :)


Mycket på agendan nu, men det är väl så det ska vara? :)



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards