Erikas Vardag

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Erika - 22 oktober 2011 10:06

Igår eftermiddag åkte vi och hämtade mina syskonbarn Julia och Elin. Vi åkte först på Ica, hyrde film och köpte godis. Sedan åkte vi på Apollo och käkade Pizza vilket var väldigt uppskattat :)


När vi kom hem gick vi bort till granngården för att mata hästarna med morötter.

På vägen dit så fick vi se 3 st Rådsjur, tjejerna var alldeles till sig :)


     

    

   

                 

   

Tyvärr var inte hästarna ute så tjejerna fick kasta in morötterna i hagen istället, vilket de tyckte var nog spännande :)Sedan hoppade vi hage hela vägen hem :)

 

När vi kom hem så kollade vi på fiskarna, lääänge. De har kollat till fiskarna lite då och då, tyckte de var så fina :)

 

Sedan käkade vi godis och såg på film. Vi hade så mysigt så! :)

 

Vid 07:30 ca så sov båda 2 så sött och då var jag och C nog så trött, när man inte har kids själv så blir man rätt såsig i kupan efter all lek och stojj :)

   

Kl 05 i morse vart jag väckt av Julia, då hade hon sovit klart! Konstigt nog så var jag inte särskilt trött?. Så vi gick ner och gjorde upp en brasa, tände ljus och kollade på Pocahontas, efter en stund kom även Elin ner och gjorde oss sällskap.

   

Efter att vi fikat frukost så hade vi Disco i köket, dansade och stojjade :D

  
 


 

Nu har tjejerna åkt hem och jisses så tyst och tomt det är här hemma nu :( Vi har haft det super mojjsigt tillsammans och känner jag dessa 2 töser rätt så dröjer det inte länge till nästa gång de vill komma hit och sova över! :)

  

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards